Silnik
: Silnik jest nie do zdarcia, ekonomiczny, a za razem dynamiczny.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Korozja błotników z tyłu i drzwi, bagażnik.
Zawieszenie
: delikatne, wygodne, wielowahaczowe
Silnik
: żre olej, ale to wina pierścieni
4,0
Całokształt
Ogólnie samochód jak na moje wymagania bardzo dobry. Można nim jeździć spokojnie ekonomicznie, można też docisnąć i lecieć ile się uda. Brak problemów z elektroniką, silnikiem, napędem. Jedynym mankamentem są oznaki korozji na błotnikach z tyłu, drzwiach i klapie bagażnika. Wszystko da się zrobić:). Samochodzik mam od 21 stycznia 2013. Do tej pory przejechałem nim 47 000 km. Podsumowując ten krótki okres do dnia dzisiejszego: Wymiana tarcz klocków 500 zł, wymiana sprzęgła 500 zł, wymiana kabli filtrów świec 200 zł. A praktycznie to się leje do niego gaz bardzo rzadko benzynę i się śmiga. Autko używane jest dużo na trasy i wyjazdy, nie tylko w Polsce. Problem jaki mogę na koniec dodać to że niektóre części zdobędziemy tylko w ASO Hyundaia.
Wrażenia
4,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Jeżeli dbamy o auto i robimy w nim wszystko tak jak ma być to nam się odwdzięcza niezawodnością:)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W sumie to nic takie nie zauważyłem w tym aucie.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jedyny mankament to są łożyska.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 i 88KM 65kW
[l/100km]