W kilku słowach: samochód kierowany do osób które na samochód chcą wydać małą sumę pieniędzy ale mieć lepszy komfort i przyjemnośc z jazdy niż np CC czy inna konkurencja. Jeżeli chodzi o model 3D miłe zaskoczenie. Z zewnątrz samochód wydaje sie filigranowy i mniejszy niż jest w rzeczywistości. Moja opinia o Accencie: kupując jeszcze raz samochód wybrałbym inną markę chociaz do Hyundai´a się przyzwycziłem i rażących zarzutów nie mam w stosunku do niego.
Wrażenia
4,0
Silnik
Głośno chodzi, kultura na przyzwoitym poziomie.
4,0
Skrzynia biegów
Długie przełożenia ale za to bardzo fajny dźwięk przy wrzucaniu każdego biegu + lekki opór. Jedynie wsteczny czasami nie łapie i wchodzi opornie.
4,0
Układ jezdny
Średnio. Nie jest ani bardzo dobrze ani tragicznie. W miarę. Komfortu jazdy tu nie oczekujmy. Twarde zawieszenie (dla mnie to plus ale może nie każdy to lubi). Przeciętne trzymanie boczne chociaż potrafi zaskoczyć w pozytywnym swoła rozumieniu. Łatwo wyczuć granice utraty przyczepności - duży plus za to.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra widocznośc. Duże lusterka. Jedynie do tyłu jest troszkę ograniczona ale to nie przeszkadza bo łatwo jest wyczuć ten samochód (mam wersje 3D).
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Duże parowanie szyb. Długie nagrzewanie się. Bardzo przeciętna wentylacja.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu wystarczająca. Z tyłu przeciętna (porównywalna z bmw serii 3 [E36]).
3,0
Wyciszenie
Bardzo przeciętne. Przy wyższych prędkościach głośno. Ale ten samochód nie jest do dużych prędkości.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wysoka ocena za cenę. Częsci drogie, czasami brak zamienników. Spalanie dobre (miasto zima-ok 9l, lato-około 8; trasa około 6-7). Nie piszę tu dla bardzo spokojnej jazdy, bo samochodu zamulać sie nie powinno. Jeżdzę na LPG. Cena auta bardzo niska, w porównaniu z konkurencją.
4,0
Stosunek jakość/cena
Ten stosunek jest dobry. Niski koszt samochodu, słaba jakośc poszczególnuch elementów i nie wymagajmy wnętrza od VW, prowadzenia od BMW czy lepszych osiągów.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Często cos sie psuje, dużo rzeczy trzeszczy, słabe materiały i słabe ich spasowanie.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tych zdecydowanie mniej chociaż zawieszenie nie daje sobie rady z polskimi drogami. Silniki tez nie są za odporne na LPG.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 i 75KM 55kW
[l/100km]