Szukaj

Ocena kierowcy - Honda ZR-V

Jacek, 9 miesięcy temu
Silnik 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW
Rok produkcji 2023
Przebieg: 6 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda ZR-V 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW od 2023 - Oceń swoje auto
4,86
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Jestem bardzo zadowolony, świetny silnik, fantastyczny napęd, doskonałe prowadzenie
Wrażenia
5,0
Silnik
elastyczny, zrywny, świetnie brzmi choć to brzmienie z głośników
5,0
Skrzynia biegów
skrzynia biegów dołączana jest tylko przy dużych prędkościach aby silnik spalinowy wspomógł silnik elektryczny, układ pracuje wzorowo
5,0
Układ jezdny
auto świetnie się prowadzi, czuć, że doskonale współpracuje z kierowcą, nie ma efektu przechylania na zakrętach, rewelacyjnie reaguje na gaz, czysta przyjemność z jazdy
4,0
Karoseria
nie mam doświadczenia, auto ma 3 miesiące więc lakier jest w salonowym stanie ale pewnie jest miękki jak w większości obecnie produkowanych aut
Komfort
5,0
Widoczność
bardzo dobra widoczność, duże szyby a poza tym duża regulacja fotela kierowcy, jak ktoś woli siedzieć wyżej - nie ma problemu ale można opuścić fotel bardzo nisko i wtedy człowiek czuje się jak w zwykłym standardowo zawieszonym aucie
5,0
Ergonomia
w aucie jest wygodnie, może trochę mało schowków ale są przyciski fizyczne, łatwy dostęp do wszystkich funkcji auta, dotykowy ekran z intuicyjnym menu, jest ok
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
jeździłem tylko zimą, auto mam od grudnia a jest marzec, szybko się nagrzewa, klima szybko odparowuje wilgoć z wnętrza, podgrzewane fotele, podgrzewana kierownica
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jest bardzo komfortowo, mam 183 cm wzrostu i czuję się bardzo bezpiecznie, duża regulacja wysokości fotela, wszystkie funkcje w zasięgu ręki, doskonała widoczność. Bardzo dużo miejsca z tyłu, przy moim wzroście siedząc sam za sobą, nie dotykam kolanami fotela kierowcy
4,0
Wyciszenie
to jest punkt do poprawy w kolejnej wersji, słychać szumy z zewnątrz, mam na razie zimówki więc pewnie na oponach letnich będzie trochę lepiej ale jeździłem autami, które były znacznie lepiej wyciszone a jako nowe były wyraźnie tańsze
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nie mam doświadczenia, nie robiłem przeglądów, nic na razie nie było wymieniane, natomiast auto bardzo mało pali, średnio około 6 l/100km i ma 57 litrowy bak więc bez problemów przejeżdżam 850 km zanim włączy się rezerwa
5,0
Stosunek jakość/cena
auto jest drogie ale zadowolony jestem z jakości wykonania, w kolejnej wersji konieczna możliwość regulacji wysokości fotela pasażera i kamery 360 stopni, tego brakuje, mam wersję advance
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic się nie dzieje ale co ma się dziać po 3 miesiącach
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic się nie dzieje ale co ma się dziać po 3 miesiącach

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda ZR-V