2,0 156 KM bardzo zwinny i dynamiczny (1,7 jest za mały do tego auta) lubi wypić ok 13 l gazu średnio - głownie miasto dojazdy do pracy. del;ikatniew w trasie 10l natomiast jak się szarżuje to i 18 wypije ( prędkość ok. 200km/h.)
5,0
Skrzynia biegów
Drążek jak w audi lekko i precyzyjnie
5,0
Układ jezdny
precyzyjny. Sztywne auto co niektórym może przeszkadzać. Nie wychyla się na boki
4,0
Karoseria
Nieco rdzy ale Ople i VW gniją mocniej.
Komfort
5,0
Widoczność
Dobra z racji pozycji za kierownica . W końcu to VAN mimo, że wydaje się kombi.
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ważne, aby mieć wersję poliftową. wówczas jest klima automatyczna.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wygodne fotele. (szczególnie tylne w Ii rzędzie z podłokietnikami jak w samolocie). Fotele z tyłu wysuwają się oraz pochylają do tyłu co umożliwia spanie podczas jazdy. II rząd foteli chowany w bagażniku, dobre dla dzieci lub na krótkie dystanse dla dorosłych. konfiguracja 3 rzędy po 2 sprytnie pomyślana.
3,0
Wyciszenie
Powyżej 140 nieco głośno
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto jak to honda niezawodne. ma co miec powinien i się nie psuje. przez 5 lat tylko klocki opony oleje, jakieś drobne cześci zawieszenia oraz blacha po stłuczce parkingowej
5,0
Stosunek jakość/cena
Można tanio kupić auto z tym silnikiem 2,0 156 KM. Hondy ACCORD są prawie dwa razy droższe. Od Civika większy i pojemniejszy.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 156KM 115kW
[l/100km]