Układ hamulcowy
: Staje w miejscu :) EBD robi swoje.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Szybko łapie temperaturę optymalnej pracy. Kręci się do 7tys. Wyraźne wzrost mocy podczas zmiany fazy rozrządu.
3,0
Skrzynia biegów
Mało precyzyjna i krótka. Bezawaryjna.
4,0
Układ jezdny
-Mały promień skrętu.
-Zawieszenie twarde - trzeba mocno zwalniać na progach.
-Łatwe pokonywanie ostrych zakrętów nawet z duża prędkością.
Komfort
4,0
Widoczność
Dość gruba belka przedniej szyby.
4,0
Ergonomia
-Pojemny!
-Regulowana tylna kanapa (można leżeć)
-3 rząd dość wygodny do 175cm wzrostu.
-
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
-Klimatyzacja o przeciętnej wydajności
-Szybkie nagrzewanie kabiny
-Elektronika
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
-Podłokietnik
-Regulowana kierownica i wysokość fotela
-Trochę mało miejsca na kolana - prawe opiera się o słupek.
3,0
Wyciszenie
-Największy mankament
-Przewiewające uszczelki
-Nie wyciszone nadkola
-W końcu to Japoniec ;)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ciężko jest zejść poniżej 10L. Udaje się to w jeździe w zakresie 80-90km/h - wszystko przez krótką skrzynię. Ogólnie nie jest źle, bo w jeździe w 3-4 osoby wychodzi ok. 11L przy prędkościach 110-140km/h. Gnając szybciej ciężko jest przekroczyć 13L.
Największy mankament to przewiewy na uszczelkach drzwi.
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo pojemny, sprytny i zwinny samochód.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
-Tule wahacza. 1 szt. ok.35 zł
-Wymiana uszczelki na kolektorze wylotowym 100zł - koszt części i naprawy.
-Problem z czujnikiem temperatury w chłodnicy -300zł - koszt części i naprawy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 156KM 115kW
[l/100km]