Układ elektryczny
: uszkodzony siłownik centralnego zamka drzwi przednich
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik 2.0 I-VTEC jest bardzo elastyczny i mocny, powyżej 4 tys/obr diametralnie się zmienia świetnie brzmi i ładnie ciągnie, a przy tym jest ekonomiczny, nie przekracza 12 l nawet w mieście.
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Dość sztywne zawieszenie, dobrze trzyma się drogi
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność doskonała, dzięki dużej powierzchni szyb jak również wysoko umieszczonym fotelu kierowcy
5,0
Ergonomia
Łatwość wsiadania
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca zarówno z przodu jak i z tyłu, regulacja położenia tylnej kanapy oraz pochylenia oparcia, również w trzecim rzędzie da się wytrzymać, podłoga jest płaska dzięki czemu można przemieszczać się z przodu do tyłu bez wychodzenia, bardzo duży bagażnik ponad 600 l.
5,0
Wyciszenie
Samochód dość dobrze wyciszony (nie jest to BMW 5)na postoju we wewnątrz prawie nie słychać silnika
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na gabaryty, pojemność 2.0, osiągi i masę 1400kg jest ekonomiczny, miasto-10-12 l, trasa 8,5 l,
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Kupiłem z uszkodzonym siłownikiem pneumatycznym centralnego zamka przednich drzwi - trochę poszukałem i znalazłem - pasuje z Hondy Jazz
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 156KM 115kW
[l/100km]