Honda stream to nietuzinkowe, rzadkie auto. Budzi podziw i zainteresowanie. Od celników, mechaników na diagnostyce po typowych przechodniów. Do wad zaliczyć można istotnie niepraktyczny podłokietnik, cofnięty zbytnio do tyłu i zbyt wąski. Zagłówki z przodu nie do użycia. Kąt odchylenia uniemożliwia oparcie o nie głowy i wygodną jazdę. I średnio-słabo zabezpieczone podwozie (ogniska korozji), nadwozie w tym modelu nie ma takiego problemu. Sprawę ratuje solidna konserwacja. Reszta to same plusy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Sinik to bardzo udana jednostka - spotykana również w popularnej Hondzie FR-V. Silnik odpala na przysłowiowy dotyk. 1.7 to niestety nieco mało jak na takie auto. Wystarcza do komfortowego przemieszczania, o ile nie mamy w zamiarze urządzać sobie pościgów i wyprzedzać każdego.
4,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna. Biegi wchodzą jak masełko. Może nieco krótkie przełożenia.
5,0
Układ jezdny
Doskonały.
Komfort
5,0
Widoczność
Duża przednia szyba, wąskie słupki. Widoczność na bardzo dobrym poziomie.
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima bardzo szybka, wystarczy chwila do uzyskania zimnego powietrza. Regulacja nawiewu fantastyczna. Na 20% mocy jest wystarczająco przy większości podróży. Przy nawiewie 100% można puszczać w środku latawce :)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca, brak wewnętrznego tunelu nie tylko podnosi komfort jazdy pasażerów, ale i umożliwia wręcz przejście z przodu do tyłu.
p.s - Można nawet pofiglować...
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Aż dziw bierze, że ludzie wolą peugeota 307 czy opla zafire które nie dorównują bezawaryjnością. W tych pieniądzach znacznie lepszy od konkurencji. Miałem kiedyś mazde premacy, poza tym że trochę była cichsza w środku to ogólnie masakryczna. Wiecznie w niej coś wysiadało...
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poważnych usterek póki co brak.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 i 125KM 92kW
[l/100km]