Tylko przy większym obciążeniu brak mocy, automat trochę jej zabiera ale vtec daje dużo frajdy.
4,0
Skrzynia biegów
Automat prosty ale wystarczająco szybki, rewelacyjna płynność zmiany przełożeń (warunek tylko oryginalny olej do skrzyni Hondy). No i w miejskich korkach najlepsze rozwiązanie.
5,0
Układ jezdny
Najmocniejszy pkt tego autka, dość twarde ale doskonalełe w zakrętach.
Komfort
4,0
Widoczność
Szerokie słupki ograniczają widoczność do przodu, ale duże szyby i seryjnej kamera cofania ułatwia parkowanie
5,0
Ergonomia
Wszystko jest tam gdzie powinno, ładnie i bez przesady. Jedyny mały minus to niewiele schowków. Świetny wielofunkcyjny schowek pomiędzy przednimi fotelami.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wydajna klimatyzacja, bardzo szybko zimą sie nagrzewa.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Pierwszy rząd rewelacja, w drugim troszkę wąsko dla trojga dorosłych, największe zaskoczenie to tył naprawdę sporo miejsca. We wszystkich rzędach miejsca na nogi i głowę wystarczająco. Olbrzymi bagażnik.
3,0
Wyciszenie
Zdecydowanie najsłabszy pkt tej konstrukcji, sporo hałasów z podwozia. reszta w normie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Poza większym apetytem na paliwo nic złego nie można powiedzieć.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zero
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zero
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 i 125KM 92kW
[l/100km]