Karoseria
: W środku sporo miejsca i mnóstwo sposobów aranżacji.
5,0
Całokształt
Jeden z nielicznych samochodów z tego rocznika pozbawionych zbędnej elektroniki. Posiada jedynie cztery elektrycznie otwierane szyby, elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka, zdalne otwieranie, klimatyzacje, cztery poduszki powietrzne, ABS z EBD i fabryczny system audio.
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik D17Z2 VTEC jest bardzo ekonomiczny jak na auto tych rozmiarów, a pozwala osiągać całkiem przyzwoite prędkości przelotowe.
5,0
Skrzynia biegów
Genialnie umiejscowiona dźwignia zmiany biegów. Bardzo precyzyjna skrzynia.
5,0
Układ jezdny
Wielowahaczowe zawieszenie tylnich kół zapewnia świetne, sportowe prowadzenie, niespotykane w tej klasie.
Komfort
5,0
Widoczność
Idealnie.
5,0
Ergonomia
Bardzo dobrze na każdym z 3 rzędów foteli.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobrze na każdym z 3 rzędów foteli. Dodatkowe, niezależne ogrzewanie i klimatyzacja dla 3-go rzędu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dobrze na każdym z 3 rzędów foteli.
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobrze wytłumione szumy opływającego powietrza i z ukł. jezdnego. Wyciszenie silnika wystarczające i przjemne.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo ekonomiczny wycieczkowóz, idealny na wakacyjne, dalekie wyprawy.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jest dobrze!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zero awarii.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zero awarii.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 i 125KM 92kW
[l/100km]