Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Shuttle III

koperek_27@o2.pl, 14 lat temu
Silnik 2.2 150KM 110kW
Rok produkcji 1995
Przebieg: 245 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Honda Shuttle III 2.2 150KM 110kW 1995-2000 - Oceń swoje auto
4,38
6% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Zapinasz 2 auto się nie cofa pod górkę i jak umiejętnie depczesz to wyjeżdżasz z każdej opresji w terenie
5,0
Całokształt
brak mi tylko tempomatu
Wrażenia
4,0
Silnik
Na LPG jakbym miał 100 KM w manualu, a 150 w benzynie to może ma, bo zbiera się całkiem, lecz efektowniej byłoby gdyby skrzynia nie \"ślizgała\" się tak bardzo (trzeba pilnować temperatury silnika, bo przegrzanie skrzyni może być kosztowne)
4,0
Skrzynia biegów
Ogólnie automat to świetny wynalazek, szczególnie na miasto - pierwszy ruszasz,jedna ręka na kierownicy, druga na .... Tylko ten pyton u kierownicy niektórych \"ciekawi\"
5,0
Układ jezdny
Jak wyczujesz swoje auto,to przy zawracaniu,parkowaniu możesz używać jednego palca jednej ręki przy kręceniu kierownicą, a drugą ręką... zaciągasz hebel i auto jest tam, gdzie ma być. UWAGA !!!! HAMULCE MOGĄ WYBIĆ ZĘBY NIEZAPIĘTYM PASAŻEROM
Komfort
5,0
Widoczność
W mieście latem nie polecam, bo czosnek może się urwać od \"widoków\"
4,0
Ergonomia
Trochę daleko do górnego schowka, ale dosięgam i zamek jest po właściwej stronie, przydałoby się elektryczne sterowanie ryglowaniem tylnych drzwi (jest standardowe po otwarciu) - ze względu na dzieci, ale przynajmniej same nie otworzą okien, bo mogę zablokować w panelu, siedzenia niezbyt \"trzymają\" w ostrych zakrętach, ale na dłuższą trasę są ok i mają podłokietniki. Wszystkim moim dotychczasowym pasażerom imponowała przestronność i wygoda.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Sterowania temperaturą trzeba się nauczyć(np. szybko ciepło- obieg wewnętrzny+nawiew tylko na szybę+wentylator na 2 po paru minutach nawiew szyba-nogi went 3 , potem went na 1 i nawiew zewnętrzny ;) )
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
DOSKONALE
4,0
Wyciszenie
W mojej szufli w zimę szumi przez uszczelki w drzwiach. Gdy zgubiłem tłumik końcowy zorientowałem się dopiero na postoju, zastanawiam się nad usunięciem następnego ;)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
gdy próbowałem nauczyć się jeździć na LPG \"ekonomicznie\" to okazało się, że cała frajda znika a ja przejechałem jakieś 40 km mniej na zbiorniku (gaz zwykły BRC). Natomiast jak podepczesz na benzynie toooo można się zdziwić, ceny napraw zbliżone do normy, części eksploatacyjne - norma, nieeksploatacyjne - nie norma
4,0
Stosunek jakość/cena
niektórzy wariaci sprzedają za 20 tyś taki jak mój ja oddam za 9 bez ściemy i dołożę do ODYSSEY (następcę)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jeśli pilnujesz temperatury, a mechanik dokręcił wszystkie śruby (nie za mocno jak w moim przypadku, gdy śruba koła pasowego się urwała od naprężeń)i nie przeszkadzają Ci czasami jakieś skrzypienie plastiku (jak to japoniec), to tylko śmigać
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Śruba koła pasowego to był pryszcz, jak koło pasowe spadło i pospadały paski razem z paskami od rozrządu i poleciało 6/16 zaworów, to dopiero miałem zajęcia. Teraz sam naprawiam swoje auto, tylko lacze, karosaż i gaz daję zaufanym mechanikom. Jak kto ma łeb i chwilkę to nie ma rzeczy strasznych.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.2 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
16,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda Shuttle III