już fabryczny setup jest na prawdę dobry, jednak na tor to troszeczkę za mało
Komfort
3,0
Widoczność
w samochodzie siedzi się dość nisko i tylko to ogranicza widoczność. Bardzo długi przód na początku może sprawiać problemy przy wyczuciu odleglosci przy parkowaniu. Wkład lewego lusterka za bardzo przybliża, utrudnia to dodatkowo obserwowanie martwej strefy. Trzeba obejrzeć się na lewo przed zmianą pasa /rozwiazaniem problemu moze byc wymiana wkladu na wersję australijską/.
5,0
Ergonomia
Ergonomia idealna dla kierowcy, to dla niego stworzony jest ten samochód.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Idealnie, jednak odradzam kupowanie wersji bez klimatyzacji /początkowe lata produkcji/. W czasie jazdy tunel środkowy nagrzewa się i dokucza oddając temperaturę do wnętrza, szczególnie po stronie pasażera.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak to w roadsterze, wnętrze ciasno otula, jednak mi osobiście bardzo to odpowiada. Pasażerowi może przeszkadzać poprzeczny próg tuż przed fotelem.
4,0
Wyciszenie
Wystarczające przy soft topie, optymalne przy hard topie.