silnik elastyczności prawie nie ma, dlatego też trzeba jeździć na wysokich obrotach (i to właśnie kocham w Hondach!), gdy wejdzie się w zakres działalności v-teca, to tak jakby nagle turbina się włączyła. Niektórym osobom nie spodoba się to, że silnik jest głośny, paliwożerny oraz nie każdemu spodoba się dźwięk silnika, chociaż osobiście bardzo go lubię. Według mnie silnik ten świetnie pasuje do wizerunku Hondy oraz do roadstera jakim jest s2000. Polecam!!!
5,0
Skrzynia biegów
Przecudna skrzynia!!! Nie bez powodu kilka razy z rzędu została uznana za najlepszą skrzynię manualną na świecie
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 240KM 177kW
[l/100km]