Inne
: Dodatkowy schowek za tylnimi siedzeniami, ktory odkrylem po pol roku posiadania auta. Jakiez ono jest praktyczne!
5,0
Całokształt
Drugi raz bym nie kupil, bo jezdze tym na codzien i mnie troche czasem uwiera ze to deska z silnikiem od wiertarki.
...ale skoro juz kupilem to nie umiem sie z nia rozstac. Wiatr we wlosach, odglosy pracy tartaku spod maski i ciekawskie spojrzenia wszedzie gdzie sie pojawi. Ponoc tego sie nie kupi... a jednak.
Wrażenia
5,0
Silnik
Poniżej 2000 obr nie jedzie, buczy i wibruje. Przeciętne 2.0 powiedzmy że umożliwia delikatne przyspieszenie od 1500 obr. Ale S2000 przeciętna nie jest. Wlasciwe osiagi sa pow 6000 obr i wtedy usmiech na buzi gwarantowany. Wspaniale przyspiesza, pieknie brzmi i nigdy nie ma dosc. Elastycznosc na nizszych obrotach znosna tylko dzieki b. krotkim przelozeniom, ale bez szalu. Na codzien wolalbym jakies v6 albo turbo. Do wsciekania wole vteca. A ze takie auto kupuje sie sercem, to ocena 5.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobra, choc toporna. Precyzja i szybkosc na najwyzszym poziomie. Sila potrzebna do obslugi tez :-) Zwlaszcza gdy olej jest zimny.
5,0
Układ jezdny
Rewelacyjnie wywazona. Superprecyzyjna jak skalpel. Tylko trzeba uwazac z gazem bo lubi pokazac rogi gdy sie przegnie. Wymaga precyzyjnego i plynnego traktowania, tu nie ma co sie wsciekac i szarpac bo wtedy jest niebezpieczna.
Komfort
5,0
Widoczność
Dach w gorze - 2
Dach w dole - 5
Srednia - 5 (trzymaj dach w dole ;)
5,0
Ergonomia
Wszystko pod reka, skierowane w strone kierowcy. Nawet diody od nawiewu sa tak ustawione ze pasazer nie widzi jaka jest predkosc dmuchawy. Jego lista czynnosci ogranicza sie do nie robienia w majty.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jesli wentylacja nie dziala wysatrczajaco skutecznie, wowczas opuszczamy dach i rozpedzamy sie do 200km/h. Jesli ktos mial lupiez, to po tym zabiegu juz go nie ma.
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzen jest dopoki kierowca i pasazer nie zasiada w samochodzie. Wowczas juz jej nie ma.
2,0
Wyciszenie
Nie slysze pytania bo mi silnik wyje i powietrze szumi.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Chciales to masz. Po miescie pali 12-15, w trasie pali natomiast 11-15. Chyba ze bedziesz sie toczyc 80/h, wtedy tylko 7. Z dachem w dole to nawet mila odmiana...
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak za taka deche to drogo. Pierwsze pokonane kilometry uzmyslawiaja ze jednak jest warta tych pieniedzy.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wszystko dziala. Glowne dlatego ze to deska z silnikiem i nie ma co sie popsuc.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak sie dba to sie ma. \\\"Mowi sie na miescie\\\" ze padaja polosie, skrzynie i mosty. Ja moge w kazdym aucie w ciagu 10 min zabic te elementy, przekazujac na tylnia os 240KM w glupi sposob. A jak sie auto szanuje to nic sie nie psuje.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 240KM 177kW
[l/100km]