Silnik
: razem ze skrzynia biegow jest to arcydzielo techniki.
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik to arcydzielo technologii. Kreci sie spokojnie do 9 tys obrotów wydobywajac z siebie niesamowity. przeszywajacy dzwiek. Silnik dzieki ukladowi VTEC posiada dwa tryby pracy - spokojny i 'diabelski' ktory zalancza sie przy 6 tys obrotów. Auto dostaje wtedy takiego niesamowitego kopa ze az ciarki przechodza po plecach :) Do 6tys obrotow mozna jezdzic spokojnie i co najsmieszniejsze calkiem oszczednie 7l/100 w cyklu mieszanym! Jednak gdy docisniemy gaz w podloge autko pali troche wiecej... a to uzaleznia i praktycznie jesli tylko jest miejsce to przy kazdym ruszeniu dochodzi sie na obrotomierzu do czerwonego pola :)
5,0
Skrzynia biegów
doskonala. bardzo precyzyjna, krotkie skoki. jezdzilem wieloma samochodami ale to jest naprawde cos niesamowitego
4,0
Układ jezdny
coz... tu sprawa jest troche skomplikowana. Nie da sie ukryc ze S2000 to auto przede wszystkim na tor wyscigowy i najlepiej sie czuje na doskonale rownej nawierzchni bez dziur. Zawieszenie jest twarde ale da sie po polskich drogach w miare przyjemnie jezdzic, trzeba tylko omijac dziury albo przynajmniej zwalniac...
Moj egzemplarz zostal seryjnie wyposazony w uklad kontroli trakcji (VSA) i musze przyznac ze ma mase roboty... tylny naped i duza moc sprawia ze z wylaczonym VSA autko ma tendencje do nadsterownosci... Niedoswiadczony kierowca w modelach bez VSA moze bardzo latwo wyladowac w rowie... tu naprawde nie ma zartow!!! To auto torowe i nie wybacza glupich bledow!
Komfort
3,0
Widoczność
siedzimy nisko, do przodu widocznosc ok, gorzej z tylem i na boki. Auto ma dluga maske i to moze utrudniac widocznosc na boki w pewnych sytuacjach.
4,0
Ergonomia
wszystko pod reka, materialy bardzo dobrej jakosci. skromnie, bez zadnych ekstrawagancji.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
z otwartym dachem jest ciszej niz przy zamknietym! Po przekroczeniu 6 tys obrotow rozmowa jest bardzo utrudniona :)
Ale dzwiek silnika..hmmm... bezcenny.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na sportowy woz spalanie jest smiesznie niskie. tankowac mozna tylko 98...
5,0
Stosunek jakość/cena
za taka cene nie ma lepszego roodstera. osiagami moze spokojnie konkurowac z autami 2 razy drozszymi
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przy tych predkosciach obrotowych silnika musi on byc zbudowany z najlepszej jakosci materialow.
wszystko jak narazie bez jakichkolwiek zarzutow
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 240KM 177kW
[l/100km]