Auto które zastępuje mi 3 inne które miałem w firmie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik w tym aucie to poezja... Ten dźwięk V-ki to jest to... Na wolnych obrotach praktycznie go nie słychać. Piękny dźwięk gdy włącza się VTEC :) Elastyczność? Po prostu wciskam gaz do dechy i ona wie co robić :)
5,0
Skrzynia biegów
Polacy nie lubią automatów, ale nie długo je polubią przez ciągłe stanie w korkach. Skrzynia pracuje precyzyjnie i bez szarpnięć.
5,0
Układ jezdny
Bardzo czuły system kontroli trakcji w Hondzie znany jako VSA, ale nie ma problemu aby go wyłączyć, jedno naciśnięcie przycisku VSA i koła buksują (pomaga w błocie), ale nie odcina mocy. Piękna sprawa to VTM-4, czyli blokada tylnego mostu. Jak się zakopiesz to napewno da radę:)
Komfort
5,0
Widoczność
Góruje nad wszystkimi :) Kierowca autobusu jest na mojej wysokości, poza tym duże lusterka. Nie widać tylnego zderzaka , ale jakoś daję radę. Czy założę czujniki parkowania? chyba nie.
5,0
Ergonomia
To jest poezja. Trzeba się przyzwyczaić do pakowania auta, jeśli masz pokrywę na bagażnik to po problemie. Bajka jeśli chodzi o przewóz dużych gabarytów. Ostatnio wiozłem kabinę prysznicową :) Po prostu kładziesz tylną klapę, spinasz pasami (są zaczepy w ilości 6 punktów) i jedziesz. Jeśli ci braknie miejsca na pace a jedziesz sam lub tylko z jedną osobą to po prostu podnosisz część tylnej kanapy (dzielona) i wkładasz np. kilka kartonów.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja działa poprawnie - dwustrefowa. Nawiew osobny do tylnej części ale tylko w opcji ustawionej na nawiew na przednią szybę.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
O matko! Przestrzeń ??????? To jest mega kolos, czuję się w nim naprawdę cudownie. Przestrzeń pomiędzy przednimi fotelami jest oddzielona mega podłokietnikiem przesuwanym. Jest to pierwszy samochód w którym nie przeszkadza mi pasażer, nawet w Vectrze C która jest duża czasami się szturchałem z pasażerem łokciami, tu nie ma takiej możliwości. Jest naprawdę duży i wygodny, elektrycznie regulowany fotel kierowcy w każdej pozycji. Z tyłu mimo moich obaw jest wygodnie. Nie jest to ławeczka jak w innych pick-upach dostępnych ogólnie na naszym rynku. Tu jest naprawdę wygodnie, no i te składane tylne siedzenia :) Z tyłu siedzą trzy osoby bez ścisku, to nie zdarza się w prawie żadnym aucie.
4,0
Wyciszenie
Przy prędkości ok. 140 km/h da się swobodnie rozmawiać. Nie jeżdzę więcej, bo to nie jest samochód wyścigowy, a wygoda sprawia, że nie masz ochoty na szybką jazdę.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No i tu jest mały szkopuł :( Nigdy nie widziałem tego auta wcześniej, ale zapragnąłem go kupić. Nie rozczarował mnie praktycznie pod każdym względem. Na pewno jest to auto BARDZO komfortowe i bardzo bezpieczne (8 poduszek). Niestety ekonomiczność nie jest jej dobrą stroną, ale po tym jaka jest wspaniała pod każdym innym względem mogę jej to wybaczyć. No i te spojrzenia innych kierowców którzy mnie mijają codziennie i się oglądają - BEZCENNE !!!!!!!!!!!!!!!! Przecież to auto nietuzinkowe. Ceny części? Myślę,że nie będzie się psuć, zawieszenie pancerne , a inne części w przyzwoitych cenach. Pozdrawiam i polecam to auto. Uwielbiam je :)
5,0
Stosunek jakość/cena
Rewelacja jeśli chodzi o bezpieczeństwo, wyposażenie wnętrza i ergonomie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Żadnych problemów, auto używane. Jeżdzę nim ok. 3000km i na pewno nie zmienię przez najbliższy czas. Spełnia wszelkie moje oczekiwania.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
BRAK
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 3.5 250KM 184kW
[l/100km]