Silnik
: VTEC i 8000obr/min to naprawde uzależnia.
5,0
Całokształt
Naprawdę auto godne polecenia.
Wrażenia
5,0
Silnik
Polecam osobą o sportowym zacięciu. Silnik niedość że pięknie brzmi na wysokich obrotach to po przekroczeniu magicznych 5500obr/min daje takiego kopa że ciężko się powstyrzymać i nie dokręcić do 8000tyś. Naprawdę auto którym zawstydziłem już nie jedno dużo droższe autko(A63.0 tdi,Leksus GS300)polecam bo bardzo przyjemne uczucie.Jeśli chodzi o elastyczność to na IV biegu już od 35km/h na V od 50km/h ciągnie równo i bez żadnych wibracji i odgłosów ale nie oszukujmy się auto naprawdę jedzie od 5500-8000tyś/min.
5,0
Skrzynia biegów
Po wymianie oleju w skrzyni biegów -perfekcyjna zmiana.
4,0
Układ jezdny
Po 200tyś km auto nie ma żadnych luzów co świadczy o trwałości HONDY.
Komfort
4,0
Widoczność
Przód boki-ok. Tył- średnio
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką i w miejscach gdzi epowinno sie znajdować.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu dużo miejsca nawet dla wysokich osób. Z tyłu no cóż według mnie auto jest 2 osobowe ale jak ktoś woli jeździć w ścisku proszę bardzo.
3,0
Wyciszenie
Przeciż nie robi się samochodu sportowego żeby było dobrze wyciszone ponieważ to właśnie zabija osiągi które tutaj rekompensują wszystko.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trasa po emerycku 7-8.
Miasto narmalnie czyli bez V-teca 12-13
5,0
Stosunek jakość/cena
Naprawdę auto godne polecenia.Mało awaryjne w środku nic nie trzeszczy i skrzypi człowie ma poczucie japońskiej solidności.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
BRAK znajomości słowa popsute- to jest HONDA made in JAPAN
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
W ciągu 0,5 roku raz stanął i nie pojechał dalej okazała się pierdoła ale jednak samochód unieruchomiła.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 i 16V 200KM 147kW
[l/100km]