Polecam to auto wszystkim miłośnikom Hond i sportowych aut. Jeśli nie chcesz być wyprzedzany przez burackie BMKi i Calibry czy inne pseudosportowe auta to PRELUDKA jest właśnie dla Ciebie!
7,5 do setki, wspaniały stylowy wygląd i japońska niezawodność to jest TO!!!
Wrażenia
5,0
Silnik
Piękny dźwięk silnika wkręcającego sie na wysokie obroty. Żeby jeżdzić dynamicznie stale trzeba utrzymywać wysokie obroty (odcina zapłon ok.8000 obr.:)Elastycznośc znakomita- na 5-tce można jechać i 200 i 40 km/h:) Wyprzedzanie to poezja-redukcja na 3-ke i auto zostawia w tyle wszystkie burackie BMKi karkow i dresow:)
4,0
Skrzynia biegów
Wsteczny czasami nie chce wejść,ale to w Hondach normalka.Poza tym super, na 1-do 60 km/h , na 2 do 110 km/h ,a 3 to ok.160 maks:)
5,0
Układ jezdny
Wspaniała sprawa. ATTS pozwala czuć się komfortowo w zakrętach
Komfort
3,0
Widoczność
Do przodu i na boki super, do tyłu nie jest już tak różowo:)
4,0
Ergonomia
Wszytko na swoim miejscu:)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie działa super, klima też ok.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu dość miejsca na nogi,jednak przy moim wzrosćie 186 cm nad głową praktycznie zero:) Z tyłu jechały 3 szczupłe osoby i jakoś specjalnie nie narzekały:)
5,0
Wyciszenie
Jest naprawde dobrze:) Ja akurat lubię dżwięk silnika, także dla mnie bomba!
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Paliwożerca z niej jest, bo ok.15 w mieście pali:) Wszystko robie w Hondzie, bo zamienniki podobno nie wszystkie pasują i trzeba robić na oryginałach:(Np. rozrząd kompletny z wymianą kosztował mnie ok.2 tys.
5,0
Stosunek jakość/cena
20000 za takie cudo?REWELKA!
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 i 16V 185KM 136kW
[l/100km]