Mimo kilku mankamentów, pokochałem ten samochód - tak samo jak poprzedniczkę, CRX del Sol. Daję piątkę, bo nie bez powodu jeżdżę nią od trzech lat i nahulałem ponad 50 000 km :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na dwulitrową wolnossącą jednostkę wkręca się pięknie. Do 120 km/h pięknie, potem trochę gorzej.
3,0
Skrzynia biegów
Nieco za długie przełożenia. 3/5. Okejka, nic poza tym.
3,0
Układ jezdny
Zimą jazda tym autem zamienia się z przyjemności w katorgę. Nadsterowność daje się we znaki.
2,0
Karoseria
"Deszczyk pada, wiater wieje. Słychać Hondę jak rdzewieje."
Komfort
3,0
Widoczność
Taka sobie, jak to w coupe.
5,0
Ergonomia
Piąteczka. Każdy przycisk na swoim miejscu (tzn. intuicyjne rozmieszczenie). Siadając za pierwszym razem za kierownicę tego samochodu łapiesz co, gdzie i jak :p
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nagrzewa się szybciutko, dosłownie 5 minut, Latem jednak potrafi trochę wymęczyć.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dwie osoby = komfort. Cztery osoby = męczarnia.
3,0
Wyciszenie
Wyciszenie średnie. Poza tym - montując sprzęt audio, wygłuszenie obowiązkowe.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niekiedy brakuje częsci.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 133KM 98kW
[l/100km]