Szkoda, że to nie jest AWD lub FWD. Było by to wtedy jedno z lepszych coupe.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik F20A4 nosi miano idiotoodpornego. Nazwa mówi Sana za siebie.
5,0
Skrzynia biegów
Nie ma do czego się doczepić. Biegi wchodzą gładko i szybko idzie je zmienić.
5,0
Układ jezdny
Jeśli chodzi o prowadzenie się pojazdu to jest świetne. Zakręty pokonuje się naprawdę płynnie. Zawieszenie nie jest może komfortowe, ale w końcu to auto auto sportowe. Pozwala na szybkie pokonywanie zakrętów.
Komfort
4,0
Widoczność
Fotele wygodne, pozycja za kierownicą też. Jedyną rzeczą obniżającą komfort jest sztywne zawieszenie.
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Silnik szybko osiąga temperaturę pracy, a co za tym idzie szybko w zimę ogrzewa wnętrze. Szyby też nie parują o ile nie jedziemy na obiegu wewnętrznym.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Pasażerów z tyłu bym nie woził. Dla kierowcy i pasażera z przodu wystarczająco miejsca. Dla osób wysokich problemem może być brak regulacji kierownicy w płaszczyźnie poziomej (bliżej dalej).(mam 190cm wzrostu)
4,0
Wyciszenie
W aucie nie jest za głośno nawet przy wyższych obrotach np. 6k
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części nie są specjalnie drogie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak na przedział cenowy około 10k auto godne polecenia. Uważam, że jeden z lepszych wyborów jeśli chodzi o sportowe coupe w tej cenie.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie zauważyłem jakiś poważniejszych usterek. Bolączką tego modelu jednak są błotniki z tyłu, które lubią rdzewieć...
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 133KM 98kW
[l/100km]