Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Prelude V

honda prelude, 13 lat temu
Silnik 2.0 16V 133KM 98kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 217 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Honda Prelude V 2.0 16V 133KM 98kW 1996-2001 - Oceń swoje auto
3,77
11% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : wnetrze, piekne jasne z naprawde bardzo dobrych materialow, po ktorym wogole nie widac wieku. Naprawde jest bardzo ladne o wiele lepsze nawet w porownaniu z mlodszymi autami.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy : zapiekajace sie i szybko zuzywajace hamulce
Zawieszenie : lozyska tylnych kol
4,0
Całokształt
Nie raz mnie tak denerwowala, ze chcialem ja sprzedac, bywa zlosliwa, ale w gruncie rzeczy kocham ja :-) za to wszystko za ten jej charakterek, za ten wyglad zewnetrzny, piekne wnetrze i ogolnie oryginalnosc tego samochodu.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak na sportowe auto nie całe 140koni to bardzo nie wiele, ale w praktyce jest sie czym pobawic ;-) jesli chodzi o plusy silnika, to super trwałość, silnik jest pod tym względem najmocniejszą strona auta, bezawaryjny mimo dużego przebiegu jest w rewelacyjnej kondycji jest poprostu niezawodny, oraz nie duze zużycie paliwa. Jeśli chodzi o minusy to mogłby jednak być troche mocniejszy, mieć bardziej rasowe brzmienie i słychać zawory jak jest nie rozgrzany co troche drazni.
3,0
Skrzynia biegów
czasem biegi ciezko wchodza, szczegolnie jedynka, trzeba kontrolowac poziom plynu sprzeglowego, ale po za tym to fajne krotkie przelozenia....
4,0
Układ jezdny
na dobrych oponach i doberj jakosci drogach prowadzi sie super!!! natomiast na gorszych nawierzchniach bywa juz roznie, mam wrazenie ze tyl jest zbyt lekki i czasem samochod jest nieprzewidywalny. Jesli chodzi o sam komfort jazdy to zawieszenie jest fajnie spasowane nie za miekkie, nie zatwarde nadajace sie do spokojnego komfortowego podrozowania jaki i do szybszej jazdy.
Komfort
4,0
Widoczność
Jak na sportowe auto wbrew opiniom moim zdaniem naprawde nie jest zle, napewno o wiele lepsza jest widocznosc niz chodzby w preludzie poprzedniej generacji mimo, ze tamta jest krotsza, ale ma wyzszy tyl i trudniej manewrowac do tylu.
4,0
Ergonomia
jestem przyzwyczajony do Hond bo od lat w domu jezdzi sie tylko Hondami wiec jesli o mnie chodzi to wszystko intuicyjnie, pod reka, prosto... ale funkcjonalnie
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
dobrze grzeje, slabo chlodzi (wersja bez klimy)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu jest wystarczajaco miejsca o tyl nie mozna sie czepiac bo jednak auto sportowe :-) alejesli chodzi o scislosc to spokojnie da sie pojechac w 4 osoby bez obolachy nog wielokrotnie jezdzilem w tyle osob dystanse ponad 100 kilometrowe.
4,0
Wyciszenie
mogloby byc troszke lepiej, napewno o wiele ciszej niz w civicu, ale mogloby byc troszke bardziej wyciszone zawieszenie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
to co nie ktorzy tu pisza to nie wiem jak oni jezdza, jak auto jest sprawne, nic mu nie dolega to 10-11 litrow to max i to przy szybkiej jezdzie albo korkach, owszem kiedys spalil mi ok 15 ale mialem zapieczone hamulce zatarte lozysko i uszkodzony zawor egr, a tak normalnie to srednio pali 8-8,5l.
4,0
Stosunek jakość/cena
samochod mozna kupic za nie cale 10 tys zl, ale znalezc w fajnym stanie jest naprawde ciezko ja swoja mam od ponad 4 lat juz wtedy szukalem dobrego egzemplarza ponad pol roku!!!!! Wiadomo za te pieniadze mozna kupic mondeo, lagune czy cos takiego o 4 lata mlodsze, ale ile na ulicach widzi sie prelud a ile wyzej wymienionych aut ;-)
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
troszke pierdółek było, ogolnie to auto jest troche kaprysne mimo regularnego serwisowania i bardzo dobrego stanu; uszkodzona pomka od spryskiwacza, kiedys czesto przepalaly sie zarowki w przednich lampach, teraz po 2krotnej wymianie gniazd jest ok, szybko zuzywajace sie klocki hamulcowe (nie kupujcie najtanszych klockow, tracz i piast bo to szajs) nagminnie zapiekajace sie hamulce, zatarte lozyska w tylnych kolach, rdza na tylnych nadkolach, przepalona obudowa katalizatora, wymiana drazkow kierowniczych, uszkodzony zawor egr ( wystarczylo przeczyszczenie i naszczescie obeszlo sie bez wymiany) Wsumie to bzudry, ale irytujace.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Napisalem wyzej, ze auto jest kaprysne, ale nigdy mnie nie zawiodlo, zawsze i wszedzie mnie dowiozlo do celu, ale napewno do niezawodnosci civica z pierwszej polowy lat 90\'tych duzo mu brakuje.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 133KM 98kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Prelude V 2.0 16V 133KM 98kW
Średni koszt przejechania 100 km
24,50 zł
8,8
l/100km
10,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Prelude V