Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Prelude V

marcinwr, 14 lat temu
Silnik 2.0 16V 133KM 98kW
Rok produkcji 1997
Przebieg: 130 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Honda Prelude V 2.0 16V 133KM 98kW 1996-2001 - Oceń swoje auto
4,15
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Prowadzenie i sylwetka.
5,0
Całokształt
jw.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik 2.0 nie jest może najlepszym wyborem do tego modelu, ale nie można mu odmówić niezłej kultury pracy i bezawaryjności. Nie bierze oleju i to jest jego główna zaleta nad VTEC. Poza tym samochód z 2.0 nadal potrafi dać o sobie znać na ulicy i nie objeżdżają go byle Golfy.
3,0
Skrzynia biegów
Hmm No cóż w moim przypadku, a najprawdopodobniej moje sprzęgło nadaje się do wymiany, odczuwam szarpanie po przerzuceniu biegu. Dodatkowo na zimnym silniku 1 potrafi wchodzić z znaczącym oporem. Poza tym ze-stopniowanie pozostawia wiele do życzenia.
4,0
Układ jezdny
Tylko dobrze a to z prostego powodu. Moja wersja nie jest wyposażona w ATTS ani szperę i często traci przyczepność przypodjazdach. Poza tym pokonywanie zakrętów wprost wzorowe. Wszelkie przechyły są nieznaczne i pozwalają w pełni czuć samochód na zakrętach. Fotele od S2000 znacząco pomagają.
Komfort
4,0
Widoczność
Całkiem dobra na wszystkie strony świata.
5,0
Ergonomia
Hmm zbyt wiele do obsługi tot tutaj nie ma. Więc wszystko jest pod ręką tam gdzie bym się tego spodziewał.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Suwakowa obsługa nie jest może najlepszym wytworem w wykonaniu skośnookich ale samemu działaniu ogrzewania i klimatyzacji nie można zarzucić nic złego.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeni jest całkiem sporo w pierwszym rzędzie, w drugim jak to w aucie coupe. Wysokie osoby mogą czuć się nieswojo szczególnie w pozycji rajdowej ;)
4,0
Wyciszenie
OK
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na małą pojemność tego silnika to sprawuje się całkiem nieźle. Przy spokojnej jeździe poza miastem można dobić do 7.5l nie będąc zawalidrogą. Z drugiej strony jeżdżąc dynamicznie trudno przekroczyć 10l. Owszem ciśnięcie do odcinki na każdym biegu może spowodować szok dla obserwującego wskazówkę poziomu paliwa, ale chyba podobnie jak w innych pojazdach użytkowanych w ten sposób. Spożycie oleju w przybliżeniu 0 L czyli nic.
3,0
Stosunek jakość/cena
Hmm spada na psy, czyt. jest coraz tańszy ale nie gorszy. Co niekoniecznie dobrze rokuje na przyszłość.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Honda to honda psuje się barrrrrrrrrrrrrrdzo rzadko.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jw.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 133KM 98kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Prelude V 2.0 16V 133KM 98kW
Średni koszt przejechania 100 km
24,50 zł
8,8
l/100km
10,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Prelude V