Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Prelude V

Cagiv, 15 lat temu
Silnik 2.0 16V 133KM 98kW
Rok produkcji 1997
Przebieg: 124 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda Prelude V 2.0 16V 133KM 98kW 1996-2001 - Oceń swoje auto
5,00
18% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
5,0
Całokształt
Po prostu wg mnie bardzo udane auto o ponadczasowej linii wyróżniające się spośród pozostałych ze sportowym zacięciem i hondowską niezawodnością
Wrażenia
5,0
Silnik
Biorąc pod uwagę tylko 133KM z 2.0 pojemności przy tej masie: kultura pracy na 5, elastycznośc trochę gorzej.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów świetnie dopasowana do moich potrzeb. Biegi wchodzą gładko i potrzebują zmiany kiedy trzeba. Czasem jednak \"jedynka\" wbijana z pędu wchodzi niezbyt chętnie co przy ruszaniu z miejsca się nie zdarza.
5,0
Układ jezdny
Preluda jest szeroka i niska dzięki czemu świetnie prowadzi się w zakrętach. Bardzo dobrze reaguje na ruchy kierownicą co fantastycznie się sprawdza przy prowadzeniu i wykonywaniu jakichkolwiek manewrów. Biorę pod uwagę to, że nie jest to auto stricte sportowe, a z zacięciem sportowym dające możliwośc codziennego, wygodnego użytku.
Komfort
5,0
Widoczność
Szczerze widocznośc jest kiepska zwłaszcza przy cofaniu tyłem. Przy manewrowaniu trzeba się też przyzwyczic do dośc dlugiego przodu, który cieżko wyczuc gdzie są jego granice ale jak już wspomniałem to kwestia przyzwyczajenia. Przedni słupek rownież zabiera nam sporo z pola widzenia tworząc \"martwy punkt\". Podsumowując i tak daję 5 ponieważ z wyglądu jest to w końcu auto o sportowej linii więc pod tym względem do takich je porownuję a co za tym idzie skoro widocznośc w przód i na boki jest ok to wystarczy.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu. Przemyślane, poprawne i intuicyjne. Na pochwałę zasługuje praktyczny podłokietnik z podwójnym schowkiem oraz rozkładane oparcie tylnej kanapy. Fotele mogłyby byc trochę głębsze z lepszym trzymaniem.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie ma na co narzekac. W zimie nagrzewa się dosyc szybko i skutecznie. W lecie nawiewy ok, plus otwarty szyberdach to już fantastycznie. W moim przypadku ostatecznością jest klima.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy i pasażera miejsca jest naprawdę sporo. Siedzi się dosyc nisko i naprawdę fajnie. Tylne miejsca są bo mogą się przydac. Dzieci mogą tam raczej bezproblemowo podróżowac ale dla osób starszych sprawdzają się tylko jako awaryjne ze względu na brak miejsca na nogi bo sama przestrzeń jeszcze jakoś od biedy daje radę. Mimo to i tak w 4 dorosłe osoby jednak da się jechac lecz na komforcie traci każdy.
5,0
Wyciszenie
Jak dla mnie ok
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2.0 benzyna musi \"swoje\" spalic. Preluda mieści się w tym \"swoje\". Nie pali najmniej ale i nie najwięcej. Przy spokojnej jeździe potrafi mile zaskoczyc. Jak na konstrukcje z tych lat naprawdę nie jest najgorzej.
5,0
Stosunek jakość/cena
Koszt zakupu jak i koszty dalszej eksploatacji są na bardzo przyjaznym poziomie. Auto jest bezawaryjne jeśli się oczywiście odpowiednio o nie dba i eksploatuje.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Oprócz wymiany części eksploatacyjnych żadnych problemów
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 133KM 98kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Prelude V 2.0 16V 133KM 98kW
Średni koszt przejechania 100 km
24,50 zł
8,8
l/100km
10,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Prelude V