auto kultowe, zwlaszcza 2.2vtec z 185 końmi, i niesamowicie sprawnym systemem v-tec, którego japońce montowali 15 lat temu :)
Wrażenia
5,0
Silnik
ten silnik to bardzo dynamiczna a gdy na wysokich obrotach zalącza się v-tec dla rookie - niebezpieczna maszyna
4,0
Skrzynia biegów
dziala ok ale automat nie pasuje w sportowym aucie
5,0
Układ jezdny
trzymanie rewelacja!!!! cztery kola skrętne i auto powyżej 150 przykleja się do asfaltu. Z kolei przy parkowanie kólka skręcają się w przeciwną stronę i można zaparkować wszędzie
Komfort
5,0
Widoczność
na poczatku gorzej do tylu ale to kwestia przyzwyczajenia, ale jak na sportowe coupe to bardzo dobrze
5,0
Ergonomia
wszystko pod ręką i super kokpit
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
jest ok ale to nie o to chodzi. jest szyber-wentyl (i lepiej wtedy slychać v-teca :))
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
rewelacja przy dlugich i szybkich podróżach po autosradzie. auto stworzone do tego. z tylu na torbe albo kota
5,0
Wyciszenie
świetnie ... slychać silnik - a o to chodzi!! jeszcze lepiej przy otwartym daszku, polecam. nawet po kilkunastu godzinach jazdy zamiast męczyć rozwesela
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w lądyńskich korkach pali średnio 18 litrów. znacznie lepiej na austostr przy stalej 180km - zaledwie 10l :) pewnie przy 110 spalilby mniej ... ale nie udalo mi się nigdy dlużej utrzymać takiej prędkości
5,0
Stosunek jakość/cena
nigdy za 18-25tys zl nie dostaniesz sportowego bolida o takiej jakości i bezawaryjności. poza tym to HONDA :)
model prelude v-tec 91-93 to podobno modele bardziej udane niz reszta
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak na 14 letnie ( zupelnie o tym zapominam, ale jaja) auto to rewelka
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
tarcze hamulcowe
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 i 16V 200KM 147kW
[l/100km]