Silnik
: Silnik jest głównym atutem tego kultowego samochodu
5,0
Całokształt
Doskonałe auto mimo podeszłego wieku, nadal konkurencyjne dla wielu współczesnych aut sportowych i w osiągach i stylistyce.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jest po prostu idealny, elastyczny, zrywny, system Vtec jest chyba najlepszym wynalazkiem Hondy
5,0
Skrzynia biegów
Krotki skok lewarka i super spasowane biegi, precyzyjna skrzynia beigi wchodzą bez zarzutu
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla dwóch osób auto w sam raz, tylne siedzenia to tylko pozór, ale to w końcu auto sportowe
5,0
Wyciszenie
W tym aucie nie chodzi o wyciszenie, podczasgdy załącza się Vtec to sama radość dla ucha
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na taką moc (200KM) to jest bardzo okonomiczny, przy dość intensywnej jeździe spala średnio około 10l a to prawie tak jak wiekszość samochodów ze zwykłymi silnikami 2 litrowymi, a róznica w potencjale i mocy jest ogromna.
5,0
Stosunek jakość/cena
Aktualnie tanie auto z racji wieku, ale aby zakupić dobra sztuke trzeba wydać nieco wiecej niż przeciętnie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na Honde przystało autko jest bardzo niezawodne
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 i 16V 200KM 147kW
[l/100km]