Bardzo przyjemne autko sportowe dla pasjonatow. Tanie i niezawodne wyrozniajace sie na drodze.
Wrażenia
5,0
Silnik
Ten slinik jest nie do zdarcia zero awaryjnosci trzeba tylko regularnie serwisowac
3,0
Skrzynia biegów
precyzyjna, krotkie przelozenia troche za sztywna ale przebieg tez robi swoje
4,0
Układ jezdny
lekka nadsterownosc przy ostrych zakretach ale generalnie spisuje sie bez zarzutu
Komfort
2,0
Widoczność
No panoramicznych okien i lusterek to Preludka nie ma :) Mogloby byc lepiej choc generalnie hondy z tego segmentu sa autami niskimi a co za tym idzie widzisz nieco nizej niz przecietny misio :D
5,0
Ergonomia
Bardzo nowoczesne i innowacyjne rozwiazania jak na lata 90 w kazdym razie mnie przypadly do gustu - auto wyroznia sie pod tym wzgledem sposrod innych.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zarzutu
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i pasazer z przodu ok - z tylu brak przestrzeni :D zwlaszcza jak sie ma wersje ze schowkiem na tylnej kanapie, Auto rodzinne to to nie jest
4,0
Wyciszenie
Jak na auto sportowe jest w miare cicho w srodku :D Chyba ze jedzie sie na 5-ce to juz naprawde cicho i kulturalnie w srodku jest :D
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
tanie w eksploatacji autko malo awaryjne i ekonomiczne
5,0
Stosunek jakość/cena
Japonska niezawodnosc - za rozsadna cene :)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
naprawde jedno z bardziej niezawodnych aut jakie znam - przebieg mowi sam za siebie
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wymienione kolektory dolotowy i wylotowy poprawily nieco dynamike silnika, przy okazji uszczelki pod glowica generalnie rurki pod autem wymagaly wymiany, ale cos sie silnikowi nalezy po prawie 350tys km :D koszty relatywnie niewielkie, w planach wymiana sprzegla