Silnik
: wlasnie stalem sie w posiadaniu kolejnej prelude i po raz kolejny importowanej tym razem jest to mark 4 2.2 v-tec serii h22a rama bb4 i po raz to kolejny nie jestem zawiedziony choc bb4 niestety tak jak inne modele niestety nie posiada tylnej osi skretnej (bb4 jest skonstuowane tak by bylo jak najlzejsze) to przy 200(220) KM jak przystalo na japonska prodkukcje daje jeszcze wiecej frajdy. Fakt czesci sa dwa razy drozsze ale jak to honda okreslila silniki h22a to "nieslawne silniki kuloodporne" i ja im wierze bo poprzedni model jaki mialem z tej seri byl po 7 wlascicielach i dosc duzym przebiegu ale i tak nie bylo zadnego przecieku gorzej jest natomiast ze skrzynia biegow te niestety tego nie wytrzymuja. Ogolnie mowiac prelude serii 4 na bloku h22a to najlepszy model jaki wyszedl bo nie to ze wyglada nadal kosmicznie to jeszcze przy dobrym uzywaniu bedzie na drogach przez co najmiej kilkanascie lat. co najciekawsze to to civic type-r nie jest tak mocny jak 15 letnia japonska(nie europejska) prelude co cieszy