Jak na 13 letni samochod sprawuje sie znakomicie i daje wiele frajdy z jazdy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silniki 2,2 to zyletki ktorym malo ktore auto z ta pojemnoscia bez turbo dorowna. Powyzej 5000 obr. zaczyna sie ostra jazda, natomiast nizej to spokojne wmiare ekonomiczne auto. Silnik podatny na modyfikacje.
4,0
Skrzynia biegów
Mankamentem jest oczywiscie wsteczny ktory lubi zgrzytnac, ale to normalka dla hond i kwestia wprawy.
4,0
Układ jezdny
Jesli zawieszenie nie jest wytluczone wszystkie gumki i tulejki w dobrym stanie auto prowadzi sie jak po szynach zwlaszcza w zakretach (4ws). Niestety samochody te maja kilka lat, a zawieszenie jest dosc skomplikowane (wielowachaczowe) wiec ma sie co psuc. Jesli zmienimy raz tuleje łączniki wszelkie przewaznie sparciałe gumki mamy spokoj na dlugi czas.
Komfort
3,0
Widoczność
Do tyłu jest ograniczenie ale nic specjalnie uciażliwego.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i pasażer siedzacy z przodu maja dosc wygodnie, natomiast jesli wbije sie ktos na tył to dlugo tam nie usiedzi. Samochod nalezy traktowac raczej jako 2 osobowy
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jesli nie jezdzimy z udzaielm vtec-owania (powyze 5000obr)samochod miesci sie spokojnie w 11- po miescie. Spokojnie na trasie 8-9, moze mniej. Szybka jazda po miescie - nawet 16
5,0
Stosunek jakość/cena
Vtec jest dosc drogi w porownaniu do np 2,0 i ciezko znalesc egzemplarz w dobrym stanie, jednak warto szukac.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 i 16V 185KM 136kW
[l/100km]