Inne
: funkcjonalność, mimo teoretycznie bezkompromisowego sportu, ta fura może być naprawdę funkcjinalan:) i nieśmiertelnośc,to auto po prostu się niestarzeje
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: rdzewieją nadkola, progi i szyber, kto zna Hondy z tych lat wie o co chodzi
Układ hamulcowy
: fabryczne czujniki abs po latach pylnia klocków hamulcowych potrafiąpaść(wystarczy wyczyścić;) )
5,0
Całokształt
samochód tylko dla prawdziwego kierowcy z konkretnymi oczekiwaniami, dla kogoś kto chce stworzyć jedną całość z autem;) nikomu nie odważyłbym się jej polecić, ale sam bym nie potrafił bez niej żyć if u know wkat i mean;) świetnie się prezentuje, po ogarnięciu po poprzedniku nie psuje się, a i jest czym przycisnąć. silnik to prawdziwa japońska szlifiera, zawieszenie? podwójne poprzeczne wahacze + stab poprzeczny- samo się broni;) trzyma się drogi jak przyklejony i nie przesadzam, tam gdzie inni hamują ja spokojnie dodaje gazu;), a miny innych kierowców bezcenne:) w środku jest bardzo przyjemnie, i na upartego nie tlko dla 2 osób;), kubełkowe fotele to podstawa w tym samochodzie, uwierzcie, wiem co mówię;). co jeszcze? samochód bardzo niski, kumpel po wypiciu 2 piw nie potrafił z niego wyjść hehe:), no i wzrok innych, każda się ogląda:)))
po prostu ideał:)
ps oceniam porównując do swojej klasy, a nie do premium czy c;) auta sportowe z tego okresu po prostu wymiękają i tyle, współczesne jeszcze dają przy niej radę, ale ja moją perełkę pokochałem i mi się nie widzi jej zmieniać:P
tak nie potrafię wyjaśnić tego ludziom którzy od razu tego nie łapią, to auto do kochania i zapier... daje tyle radość co... chyba tylko co pierwszy raz;)
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik typowo "hondowski";) żeby ciągną trzeba wysoko kręcić od 2,5krpm zaczyna ożywać, a od 3-7krpm prawdziwa rakieta;) dźwięk bardzo przyjemny kiedy trzeba(czyli bardzo rzadko) jest cicho, a jak się chce to mruczy jak prawdziwy lew:)))
ogólnie bdb, ale można kupić H22 szczególnie że więcej nie pali a ma VTEC'a, ale jak ktoś słyszał szałowe opinie o h22 w stosunku do f20 to radzę zejść na ziemię dół taki sam, zabawa i jego wartość zaczynają się od 5,5krpm;)
5,0
Skrzynia biegów
jak na 16 letnią skrzynię jest bdb, biegi wchodzą bardzo precyzyjnie, jak na sportowca przystało jest długo zestrojona. jedyny minus, to to że czasem R przyhaczy;]
5,0
Układ jezdny
no tu to jest 6 jeden z najlepiej prowadzących się FWD, ale ori amory są za miękki, przy hamowaniu auto nurkuje na 10cm. jednak jak da się twardsze amory i springi, lacie 225 i rozpórki przód i tył to na winklu objedzie większość nowych aut nawet rx8, tylko że wtedy to już nie seria:)))
Komfort
5,0
Widoczność
co tu dużo pisać, cupe z widocznością sedana, w porównaniu do nowych aut jest super, ja naprawdę nie jestem w stanie się przyczepić, przód bdb, boki też a do tyłu w zupełności wystarczająco, porównując np do cifa VIIIgen to to prela jest szklaną bańką;)
4,0
Ergonomia
trzeba się przyzwyczaić, na początku nie zawsze ręka szuka guziola tam gdzie on jest, ale za to łatwy dostęp do wszystkiego, trza się przyzwyczaić
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
dobrze, bo brak filtra cząstek stałych, klimy też ale taka wersja więc nie narzekam a za to grzeje jak w piecu, no i wentylator cichutki:)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
doskonale ale dla 2.
dla dwójki jest tu od cholery miejsca i więcej nie trzeba, bo jak mój kumpel powiedział, "to taki samochód że z lewej ty, a z prawej twoja dupa i poco więcej";) i coś w tym jest, ale jak była potrzeba to i w 4 200km się jechało, jak się umiejętnie wsiądzie, to tragedii nie ma;) a bagażnik nadspodziewanie duży, tylko co z tego, jak otwór malutki i nic większego się nie włoży:)
5,0
Wyciszenie
jak już pisałem chcesz jest jak w limuzynie, a jak chcesz to jest jak, nie, lepiej niż w ferrari:)))
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
tragedii nie ma, o ile serwis ma przeciętne ceny(za to jest ogromny problem z częściami, ale chcący zawsze znajdzie co trzeba;) ), to na cpn'ie zostawia się majątek, przy normalnej jeździe ani jak emeryt ani jak rajdowiec pije 9-10 l/100:/ jak na sportowca to niedużo, a czemu 4, bo w 2,2 VTEC pali tyle samo, a ma 200KM, ba H22A8 potrafi nawet do 7,5l zejść:P
mój osobisty rekord to 17,8l ale to był rajd krajówką na lotnisko, 3 pierwsze biegi tylko chodziły;) w drugą stronę jak zapomniałem raz karty to wracałem 85km/h 2m za tir'em, wtedy 6,2l;)
5,0
Stosunek jakość/cena
za 8koła można mieć taką fure :O to jest nienormalne;)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ma swoje wady fabryczne, takie jak problemy z czujnikami abs, czy skrzypiącą anteną, ale po poprawieniu tych rzeczy jest bdb
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
też błędy fabryki słabe gumki w tylnych zaciskach, przez co jeśli ktoś tego wcześniej nie zrobił to po kupnie czeka pełna regeneracja
druga sprawa to po 240tsiach padłą pompa sprzęgła, miała pełne prawo, choćby po samych 2 latach kiedy to ja obsługiwałem, a raczej kopałem sprzęgło;)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 133KM 98kW
[l/100km]