Co tu dużo mówić Hondowski silnik-niezawodny,pracuje równiutko-można monetę na nim postawić ;)do 3,5tys obr/min emerycka jazda,jak \"zakręcimy\" wyżej zaczyna się zabawa mowa tu o 2.0,silniki w których \"załącza\" się VTEC... sami sprawdźcie ;) .Nawet przy najsłabszej jednostce (F20A4) jest czym się pobawić,jednak dla amatorów ostrej jazdy polecam H22A(JDM),złe opinie natomiast ma H23A2 -pilnować poziomu oleju!
5,0
Skrzynia biegów
Moja skrzynia to krótka jedynka,agresywna trójka.Podsumowując przełożenia bardzo dobre,nie trzeba majtać biegami,można na piątce toczyć się 50km/h bez jakiś szarpań i przyśpieszać,można też na dwójce pociągnąć do 90km/h.Biegi wchodzą precyzyjnie z lekkim oporem,warto dodać-malutki(krótki) drążek zmiany biegów.
4,0
Układ jezdny
Jest wspomaganie więc manewry na parkingu nie przysporzą nam kłopotów z tym,że promień skrętu jest trochę duży dlatego cztery gwiazdki.Zawieszenie sztywne ale nie twarde,albo inaczej usportowione nie sportowe.Auto dobrze trzymające się w zakrętach,ale uwaga przy niskich prędkościach i wysokich obrotach po wyjściu z ronda Prelka może nam przypomnieć o swojej podsterowności-opanowanie takich manewrów daje dużo frajdy z jazdy ;)
Komfort
4,0
Widoczność
Tu tez niestety 4 gwiazdki auto stworzone do przemykania szybko po autostradach a nie do parkowania ;) Osoby ze wzrostem poniżej 170cm mogą mieć problemy z parkowaniem(długa maska-nie wiadomo gdzie się kończy ;) i tylna szyba położona \"wysoko\").
Osoby wyższe nie będą miały takich problemów.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu.Trzeba się przyzwyczaić do umieszczenia przycisku świateł awaryjnych.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tu nie mam wątpliwości -medal-,ze względu na \"małą\" kabinę i silniki z duża pojemnością nawet przy dużych mrozach szybko nagrzejemy wnętrze podobnie - szybkie działanie klimy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Pięć gwiazdek,przestrzeń z przodu duża kierowca jak i pasażer siedzą wygodnie w dobrze trzymających fotelach.A tył-jaki tył?mowa tu o segmencie sport coupe jeśli chcesz kogoś woźić kup sedana ;)
W Japonii to auto jest rejestrowane 2+2 czyli 2 osoby dorosłe i dwoje dzieci.Polskie prawo jednak tego nie \"ogarnia\" i mamy samochód zarejestrowany na 4 osoby co się kłóci z możliwościami,chociaż na upartego można w czwórkę podróżować-niestety o komforcie należy zapomnieć.
5,0
Wyciszenie
Mi pasuje myślę,że samochód został tak zaprojektowany aby docierały do nas dźwięki z pod maski i tłumika na wysokich obrotach w końcu to auto ze sportowym charakterem.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa jak na takie pojemności i na te roczniki to moim zdaniem fenomen żadne europejskie auta nie mogą się pochwalić tak niskim spalaniem.Pamiętajmy,że jest to auto o dobrych osiągach z początku lat 90\',dane z mojego silnika(F20A4) autostrada(do 130km/h)ekonomicznie 7,5l agresywna jazda 11.6 miasto 9-10l
Co do napraw,zapomnijcie o jakichkolwiek,jedynie klocki paski i olej trzeba wymieniać.Jeżdżę ponad 3 lata i żadnych awarii.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Krótko 5 gwizdek,najmniej awaryjny samochód z jakim się spotkałem,jeśli będziesz o nią dbał odwdzięczy się niezawodna eksploatacją.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie występują.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 133KM 98kW
[l/100km]