Inne
: Aut tych w dobrym stanie już jest niewiele. Ogólnie model rzadko spotykany na naszych drogach, dlatego zadbany egzemplarz zwraca na siebie uwagę.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: We wszystkich tych modelach cierpią tylne nadkola.
Układ hamulcowy
: ALB (ABS) często nawala i wiele osób go poprostu usuwa
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Odpala jak rasowa Honda. Potrafi zadziwić kiedy wkręca się na obroty. Do 2500 ob/min zachowuje się jak zwykły samochód. Swoją moc pokazuje po przekroczeniu tej granicy i ma ją do czerwonego pola. Farbycznie do pierwszej 100-ki ma 7.8s, a mója 20-latka nie odbiega daleko od tych danych.
To auto żyje wysokimi obrotami.
4,0
Skrzynia biegów
Problemy z wbiciem 1go i 2go biegu, a u mnie czasami ze wstecznym ale do tego trzeba przywyknąć.
Na 2gim biegu auto pędzi ponad 100 km/h.
3 bieg zdaje się nie mieć końca, a w mieście rzadko używa się 5go biegu.
5,0
Układ jezdny
System 4WS to rewelacja ale trzeba się nauczyć na tym jeździć, a szczególnie parkować tyłem. Nadzwyczaj skrętny samochód i czuły na ruchy kierownicą.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto 4 osobowe, ale tylko na papierze. Jeśli już na 4 osoby to 2 musi być dziećmi. Kierowca i pasażer z przodu mają duży komfort, forele trzymają jak w objęciach.
Tylna kanapa dla teściowej i osób, których nie lubimy.
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Z moich obserwacji zauważyłem, że auto w mieście spala mniej jak się nim jeźdi na wysokich obrotach. Całkowita odwrotność eco driving-u, ale to pozory.
Miasto ok 12l/100km
Trasa ok 7-8l/100km
Mieszanie ok 9-11l/100km