Ten samochód to kwintesencja japońskiej motoryzacji przełomu lat 80/90. Miałem kilka klasycznych Hond, ale Prelude w wersji 4WS to bajka. Prowadzenie i frajda z jazdy większa niż w Mazdzie MX-5. Niespotykany już dziś (i pewnie nigdy więcej w historii motoryzacji) design aut cywilnych. Z częściami nie ma większego problemu poza blacharką - trzeba tylko dobrze poszukać. Silniki nie do zdarcia. Jak kogoś nie stać na NSX a chce z uśmiechem jeździć do pracy i cieszyć się każdego kilometra to tylko Prelude.
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 140KM 103kW
[l/100km]