Inne
: Układ jezdny: 4 koła skrętnie -> niesamowite wrażenia z jazdy. Kto nie jeździł nie wie co to znaczy dobra przyczepność i zwrotność.
5,0
Całokształt
Rewelacja!! Klasyk, ponadczasowy, bezawaryjny, szybki, rzucający się w oczy. Jedyny mankament blachy:( Ale może ćwierć wieku to już dużo.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik pszczółka, mimo lat chodzi cały czas doskonale.
4,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobrze dopasowana do silnika, biegi same wchodzą, jak na sportowy samochód przystało.
5,0
Układ jezdny
4WS to marzenie!! Na mieście jak i na trasie jak przyklejona, a na parkingu jak wózek widłowy (niesamowite wrażenia z jazdy). Dodatkowo rozwiązanie czysto mechaniczne, bezawaryjne.
Komfort
4,0
Widoczność
Co tu pisać: mały samochód, wszystko widać.
4,0
Ergonomia
Typowy japończyk.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
W deszczowe dni parowanie szyb.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jak w sportowym samochodzie: akurat. Z tyłu raczej słabo.
3,0
Wyciszenie
Powyżej 120 wiatr słychać. W zasadzie to chyba o wyciszeniu wtedy jeszcze nie myśleli:)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ponad 20 letnia konstrukcja, 137KM, a spalanie porównywalne z nowymi silnikami. Rewelacja.
5,0
Stosunek jakość/cena
Nic lepszego w tej cenie po porostu nie ma.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ciągle to powtarzam: ponad 20 letni samochód i tylko mnie dziw bierze. Nie działa tylko zegarek elektroniczny desce.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Naprawa alternatora, wymiana łożysk po 22 latach!! (100% oryginały od nowości) Gdyby teraz takie samochody robili
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 137KM 101kW
[l/100km]