Silnik
: ceny cześci i mozliwości wyboru cenowego japońskich zamienników
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: żadko bezwypadkowa więc efekty wychodzą. Mimo to jest na 3.9 w mojej ocenie
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Generalnie jak silnik jest dobrze wyremontowany lub w dobrym stanie to brak minusów
4,0
Skrzynia biegów
Standardowo troszkę ciężej wchodzi 1 i 2 bieg ale można się przyzwyczaić. Dobre przełożenia( 109KM krótsza skrzynia)
5,0
Układ jezdny
Super. Niskie i dość sztywne zawieszenie. Nie posiadam 4ws ale i tak daje radę w zakretach.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Wszystko pod reką. W mojej wersji nie pełnego wyposażenia.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie ma z niż problemów choć tylna szyba mogła by mniej parować.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i pasażer to super. Tył, praktycznie go nie ma jak to w typowym 2+2:)
4,0
Wyciszenie
Myśle, że jak na 20 letnie auto to jest naprawdę dobrze.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy cyklu mieszanym i naprawdę cieżkiej nodze na trasie 11 lpg. Ciezka noga= 150-170 na autostradzie cały czas.
5,0
Stosunek jakość/cena
Swietne auto. Jak się o nie przynajmniej troche dba to napewno będzie jeździć wdzięcznie i długo.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ciezko trafić to auto w bdb stanie ale nawet jak sie kupi zmeczony egzemplarz to dbając praktycznie niezawodne auto. Wkońcu JAPAN
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Małem wcześniej Megane i Ibizę i fajne jest to że nie wraca się w tym aucie do usterek raz naprawionych pożadnie. A ceny części są niskie w porównaniu z poprzednimi autami:)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 109KM 80kW
[l/100km]