Co się będe rzopisywać. Auto SUPER. POLECAM maniakom szybkiej jazdy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik 1,8 a 115 KM pod maską przy masie 995 kg. Wypasik
5,0
Skrzynia biegów
Super szybkie sportowe przełożenia, 5 stopniowa.
5,0
Układ jezdny
Seryjnie jak przystało na auto o zacięciu sportowym. Utwardzone. Każdy zakręt do przejechania. Ostatnio zakręt ok. 80 stopni przejechałem z prędkością 60 km/h.
Komfort
5,0
Widoczność
Widocznoiśc zarówno przez przednią jak i tylnią szybę PERFECT. Dzięki bardzo dużym powierzchniom tych szyb.
5,0
Ergonomia
Ergonomia w środku doskonała. Wszystko w zasięgu ręki.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja bardzo dobra. Dzięki bocznym nawiewom w drzwiach nie można być nie dogrzanym lub nie schłodzonym. SUPER
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przody wypas. Dwie dorosłe wysokie osoby bez problemów. Z tyłu najwyżej dwójka dzieci.
5,0
Wyciszenie
Przy 160 można normalnie prowadzićkonwersację.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Podaje zużycie mojej Hondy po zainstalowaniu LPG: 10/8/6. Przeglądy jak każde inne auto. Ceny napraw śmiesznie małe. Za remont silnika z JAPOŃSKICH części wyniósł mnie ok. 800 zł. WYmieniałem wszystko od pasków po panewki i pierścienie. Wał korbowy miał minimalne ślady zużycia po przebiegu 300,000 km.
5,0
Stosunek jakość/cena
Wbrew pozorom można kupić dobry egzemplarz w dobrej cenie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie psuje.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak na razie wymieniłem tylko półośkę. Nie licząc remontu silnika. Myślę, że to dobry wynik.