Zawieszenie
: Wybiera zaskakująco dużo pozostawiając kabinę pasażerską jak by poza nierównościami. Jednocześnie pewnie trzyma się drogi
5,0
Całokształt
Brakuje zaczarowanego stoliczka i fontanny
Wrażenia
5,0
Silnik
Honda i jeden z lepszych jej silników nic dodać
4,0
Skrzynia biegów
Właściwie powinno być doskonale.
5,0
Układ jezdny
pełnia bezpieczeństwa i komfortu
Komfort
5,0
Widoczność
Jak z pozycji operatora dźwigu albo pasażera Papa mobilu
4,0
Ergonomia
Tu można coś dopracować ale to typowe amerykańskie smaczki. Choć często mile zaskakuje. Brak ewidentnych błędów
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
automat lub nie w gorące lato zaskakuje tempem schłodzenia w zimę potrafi rozgrzać się po 2/4 kilometrach
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
komfort wygoda luz ostatni trzeci rząd siedzeń to nie awaryjne miejsca ale zupełnie wygodna II klasa. Myślę że II klasa której nie zapewnia niejeden samochód na siedzeniach drugiego rzędu
5,0
Wyciszenie
doskonałe pow 120 trochę głośniej
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie wiem co napisać jeśli tyle palił by Fiat Panda 4x4 powiedział bym że to skandalicznie dużo. Ale to jest inne auto. Zresztą jak by mało nie palił dla nas kierowców to ciągle za dużo
5,0
Stosunek jakość/cena
Tu przebija konkurencję
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
odpukać
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.5 i V6 24V 258KM 190kW
[l/100km]