Auto przefajne. Jeździ się nim jak "krążownikiem". Jest to wersja po liftowa z serii Elite czyli z ful wyposażeniem. I oczywiście jak po 2014 roku to skrzynia 6-stopniowa co na dłuższych dystansach odgrywa dużą rolę bo jest lepiej rozstopniowana.
Jedyną wadą co można delikatnie zaznaczyć; brak menu w PL i aktualizacja map jest raczej nie możliwa w PL.
Wrażenia
5,0
Silnik
No nie jest za bardzo oszczędny jak ktoś przesiadł się z małego ropniaka ale jest możliwość zagazowania znowu nie za wygórowane pieniądze
5,0
Skrzynia biegów
OK! Dobrze zmienia. Ja dla bezpieczeństwa wymieniłem olej.
5,0
Układ jezdny
OK! Fajnie buja. Zalicza się do tych miększych, ale może i też że jest samochodem ciężkim.
5,0
Karoseria
Mówią że rdzewieje: NIE PRAWDA!!!
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra!
5,0
Ergonomia
Tak jak wspominałem nie mało pali, a w szczególności podczas jazdy po mieście.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
No jest duże auto i żeby schłodzić to chwilę trzeba zaczekać chociaż posiada 4 strefy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ogromna. Mój samochód jest w wersji 8-osobowej z zaznaczeniem że z powodzeniem mogą zająć te miejsca osoby dorosłe.
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre jak to w samochodach pod patronatem Japonii
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny części nie są tanie jak to w samochodach z rynku USA ale można wszystko dostać
5,0
Stosunek jakość/cena
Wygoda podczas jazdy, przestrzeń dla kierowcy i pasażerów odsuwają na dalszą pozycję koszty utrzymania takie jak Pb
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na razie po roku użytkowania - cisza
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak!
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.5 V6 252KM 185kW
[l/100km]