Inne
: chowany 3 rząd foteli w podloge pozostawiajac po zlozeniu plaska i duza czesc na bagaze i wszystko w 5 sekund
4,0
Całokształt
Szczerze polecam - i napewno zmianiajac auto na nowsze mocno bede bral pod uwage Odyssey II lub III generacji z 3,5 l. silnikiem V6
Wrażenia
4,0
Silnik
w miare cichy i bardzo niezawodny, silnik F22B8 to amerykanska wersja Acorda wiec to nie jakis prototyp, moze lekko brakuje mocy przy jezdzie 6 lub 7 osob bo czesto wtedy redukuje pod gorke i przy wyprzedzaniu - w nowszej wersji 3,5 l V6 problem oczywiscie znika :-)
5,0
Skrzynia biegów
automat spoko - nie miesza biegami jak nie potrzeba i dobrze przelacza - kiedy wciskasz pedal w podloge zmienia przy ok. 4 tys obr a jak leciautko gazujesz to przy 2,500 tys. Przy probia wyprzedzanai i wcisnieciu pedalu w podloge skrzynia powinna troche szybciej zredukowac niz to robi - ponoc w nowszej wersji jest to idealnie
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobry - jednym malenkim dla mnie mankamentem: Kierownica powinna reagowac precyzyjniej
Komfort
5,0
Widoczność
Super i nic nie mam do dodania
4,0
Ergonomia
OK
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie bardzo szybkie, w lecie klima dziala b dobrze ale nawiewy sa tylko z przodu i pod przednimi fotelami (na nogi) dla 3 rzedu foteli malo chlodu dociera kiedy dla kierowcy jest za zimno i za duzy podmuch. W nowszej wersji 2-strefowa z nawiewami w tylu z podsufitki zalatwia problem. Przy deszczu i wiecej niz 2 osoby w aucie - tylne szyby paruja - trzeba wlaczyc klime zeby szybko odparowaly bo inaczej para utrzymuje sie na szybach i jest to dosc malo komfortowe.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
MAX ocena - malo ktory producent daje cos takiego. VW Sharan, Ford Galaxy, Opel Zafira to wszystko gnioty w porownaniu z Odyssey-em.
mimo rozlozonych 3 rzedow foteli bez problemu pakuje sie spory bagaz do bagaznika z tylu (wglebienie w podlodze) W tych wymienionych wyzej po rozlozeniu 3 rzedu pasazer wrecz dotyka tylem glowy szybe. Skladany w 5 sekund 3 rzad foteli w podloge to rewelka dla przewozacych towar. Demontaz 2 rzedu foteli to tez tylko 5 sek. i wtedy mozna smialo przewiezc wersalke albo lodowke w aucie bez zbednych manewrow (wyprobowane) :-)
4,0
Wyciszenie
do 130 - 140 km/h spox - aerodynamika i owiewanie lusterek cichutkie - powyzej 140 km/h szumi - ale to sportoa bryka o wys. 1,3 m
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ktos napisal ze mu pali w miescie 18l - szok - chyba raczej kolego masz cos nie tak z autem. Moja H pali max 12 - ale max i to po miescie, trasa 8,2 ale jechalem do Holandii - srednia predkosc przez cale Niemcy to 120-130 km/h. Dla tej wielkosci i masy VAN-a z automatyczna skrzynia chyba nikt nie liczy na 6 l/100 km bo to nierealne. Chetnie przesiade sie na nowsza wersje 3,5 l, i to bez zadnych obaw o spalanie.
3,0
Stosunek jakość/cena
Dobre auto kosztuje - i ci co jezdza Odysseyem wiedza o tym. Za Opla, Forda czy Fiata z tego roku mozna zaplacic prawie polowe mniej, ale i tak im nie zazdoszcze tej oszczednosci przy zakupie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przejechalem do dzis okolo 18 tys/km wymieniajac olej, filtr oleju powietrza i klocki na przednich kolach.
Bardzo dobre wykonczenia poszycia siedzen i pulpitu deski rozdzielczej
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Z napraw niespodziewanych to jedynie uszkodzenie czujnika ABS na lewym tylnym kole. Poza tym NIC - dodam ze auto ma obecnie lekko ponad 200 tys km
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 145KM 107kW
[l/100km]