Fenomenalna niezawodność to największy atut Hondy Logo.
Wrażenia
5,0
Silnik
Brak turbiny i niewielka moc wcale nie przeszkadzają w dynamiczniej jeździe. Silnik to absolutnie najwieksza zaleta samobodu. Wszystkie części dostępne w 2018 roku, problem może stanowić jedynie elektryka
4,0
Skrzynia biegów
W moim egzemplarzu, manualna skrzynia ani razu nie zawiodła. Wsteczny czasem stanowił problem ale to kwestia synchronizacji.
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie twarde ale jak na Hondę dosyć wysokie. Jazda po mieści bardzo komfortowa, na drogach nieutwardzonych wyższe zawieszenie bardzo się przydaje. W tym zakresie też nie mialem żadnej awarii. Raz wymieniałem symetrycznie łożyska, które są scalone z piastą.
4,0
Karoseria
Mogą pojawić się oznaki korozji na nadkolach tylnych. Drobne odpryski nic więcej. Karoseria raczej cieka i szybko się nagrzewa. Gdyby nie wydajna klimatyzacja byłoby ciężko.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zarzutu.
4,0
Ergonomia
To nie limuzyna, wygoda jazdy jest przyzwoita. Po 10h jazdy w trasie może pojawić się zmeczenie bardzo prostym siedziskiem bez dużych możliwości regulacji. Kierownica również bez regulacji.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Rewelacja po 17 latach nagrzewnica działa aż za dobrze. Klimatyzacja także bardzo sprawna, gdy się rozkręci to niemal mrozi. Klimatyzacja jest manualna i trzeba czasem postarać się aby zapanować nad chłodzeniem.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest nieźle jak na tak mały samochód. Tylna kanapa jest głęboka i spokojnie 4 osoby mogą jechać w dłuższą drogę. Dużo uchwytów na napoje.
3,0
Wyciszenie
Samochód typowo miejski. Do 100 km/h jest ok. Powyżej zaczyna się solidny hałas ale regularnie jeździłem autostradą i spokojnie mogłem rozmawiać z żoną lub słuchać radia bez zakłóceń .
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny części bardzo niskie. Spalalanie na poziomie 6l/100km w cyklu miejskim i mieszanym. Wizyty i mechanika są rzadkie i niekosztowne.
5,0
Stosunek jakość/cena
Solidny samochód za 4-5 tyś. Idealny na pierwszy samochód. Super niezawodny jak na tak małe pieniądze. Żaden Peugeot, Fiat lub Ford nie dorównuje Hondzie w przypadku bezawaryjnej jazdy. Tapicerka i deska wykonane z solidnych materiałów, po 17 latach jak niemal jak nowe.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Elektryka - szczotki alternatora i szczotko trzymacz rozrusznika. Może pojawić się też przeciek w cylinderku szczęk tylnych.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 65KM 48kW
[l/100km]