Zawieszenie
: zdecydowanie oprócz silnika najmocniejszy punkt
5,0
Całokształt
super wygodna ,doskonale wyposażona ,szybko jeżdżąca E klassa + bezawaryjna i w dobrej cenie !!
Wrażenia
5,0
Silnik
doskonały i bezawaryjny
5,0
Skrzynia biegów
pancerna :) przy spokojnej jeździe adoptuje się w tryb powolny ale zawsze można pocisnąć na manualu lub łopatkach
5,0
Układ jezdny
ten tylko się dowie kto pojeździ po mokrym lub w błocie pośniegowym super
5,0
Karoseria
pomimo wieku atrakcyjny ponadczasowy wygląd , choć jak to u Japończyków trzeba na bieżąco dbać o blachę.
Komfort
5,0
Widoczność
jest ok
5,0
Ergonomia
znakomita nie chce się wysiadać
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo dobre system automatycznie ustawia siłę nawiewów w zależności od nasłonecznienia
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Fotele to bajka pod względem wygody , miejsca wystarczająco
5,0
Wyciszenie
zdecydowanie jeden z najmocniejszych punktów
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Executive musi kosztować , chociaż nie jest tak źle bo właściwie nie ma co naprawiać .
5,0
Stosunek jakość/cena
bardzo udane auto nietuzinkowe doskonały silnik znakomity napęd , świetnie wyposażenie i wygoda za bardzo rozsądne pieniądze ! warto poszukać krajowego z historia serwisową
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
właściwie brak nie , licząc akumulatora który padł po 9 latach i powyżej 170 km /h potrafi wypić oleju
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak , przejechałem 170 tys. tylko eksploatacja i pełny serwis ASO
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.5 V6 VTEC 295KM 217kW
[l/100km]