Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Legend IV

Tomcio, 12 lat temu
Silnik 3.5 V6 VTEC 295KM 217kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 105 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Honda Legend IV 3.5 V6 VTEC 295KM 217kW 2006-2012 - Oceń swoje auto
3,15
27% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ hamulcowy : Lepiej hamuje niz starszy model Legend i nie trzeba wymieniac tarcz co 20000km. jak mialo to tam miejsce
2,0
Całokształt
Gdyby nie za słaby i mega paliwożerny silnik oraz wolna i za mało przekladniowa skrzynia biegów auto bylo by naprawde ok. Auto ładne,wygodne i dobrze prowadzace sie,szkoda tylko ze praktycznie kazda 250 konna osobowka lepiej przyspiesza i szybciej dochodzi do maksymalnej predkosci,moze gdyby do tego silnika zalozyc turbine lub kompresor oraz zmienic skrzynie na conajmniej 6cio biegowa dzialajaca jak na XXI przystalo kupil bym to auto jeszcze raz...
Wrażenia
2,0
Silnik
Tragedia,gdzie jest te 295KM??? Do 5500 obr/min jezdzi jak by bylo ich ze 190 powyzej 5500 troche ciagnie ale i tak to nie to co V8,jednym slowem silnik bardzo mało elastyczny,zeby ostro przyspieszyc lub wyprzedzic,trzeba go wysoko wkrecac na obroty a wtedy pali jak smok i zaraz przelacza na wyzszy bieg bo juz koniec obrotomierza a wtedy znowu zamuła.Do 200 km/h jeszcze jakos tam przyspiesza ale powyzej to predzej mozna zasnac niz rozpedzic go do katalogowych 250 km/h.
2,0
Skrzynia biegów
Wolno przelacza biegi i redukuje.Podczas kozystania z manetek przy kierownicy trzeba sie liczyc z tym ,ze po nacisnieciu trzeba swoje odczekac to samo w trzybie auto,stary Legend szybciej zmienial.
5,0
Układ jezdny
Auto doskonale i pewnie prowadzi sie zarowno w zakretach jak i na prostej,przy duzych szybkosciach jak uda sie juz je wydusic z tego slabego silnika czujemy sie bezpiecznie i stabilnie.Na sliskiej i mokrej nawierzchni jest okej,przod i tyl rowno wypadaja z zakretu przy za duzej szybkosci wiec auto nie jest ani pod ani nadsterowne. Jak na limuzyne troche twarde zawieszenie.
Komfort
5,0
Widoczność
Widocznosc jest ok. Z tylu bardzo pomocne czujniki i kamera,jednym slowem wszystko na miejscu i nie ma do czego sie przyczepic.
3,0
Ergonomia
Jest srednio,duzo przyciskow,brak ekranu dotykowego.Ekran navi ledwo widoczny w sloneczne dni nawet przy maksymalnym rozjasnieniu,fotele wygodne,wnetrze przyjemne,brak schowka na okulary nad głową.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Słabo chłodzi w lecie za to dobrze grzeje w zimie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na auto tej klasy jest ok.
4,0
Wyciszenie
Auto w miare ciche choc przy wiekszych predkosciach troche szumi.Silnik tez daje o sobie znac powyzej 3500 obr/min
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dramat!!!Lexus LS 430 V8 pali mniej zarowno w miescie jak i w trasie,zarowno podczas ostrej jazdy jak i spokojnej.
2,0
Stosunek jakość/cena
W podobnej cenie duza konkurencja i to konkurencja przez duze K
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Leca elementy zawieszenia,komputer czasem wywala check,pozatym ok.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic powaznego sie nie zepsuło.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 3.5 V6 VTEC 295KM 217kW [l/100km]

Średnie zużycie
15,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
14,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
20,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
11,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Legend IV 3.5 V6 VTEC 295KM 217kW
Średni koszt przejechania 100 km
29,00 zł
13,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Legend IV