Jeden z fajniejszych samochodów w tej klasie jakimi jeździłem
Wrażenia
5,0
Silnik
Fajna elastyczność silnika, zarówno na autostradzie jak i po mieście.Dźwięk silnika toki sobie, zbyt wygłuszony, ale na długich trasach to się sprawdza.
Jak dla mnie trochę zbyt miękki, nie daje takiego poczucia stabilności jak np.BMW 5.
spore wychyły nadwozia w zakrętach.
Bardzo fajny tryb zimowy, sprawdza się świetnie przy zaśnieżonych i oblodzonych drogach.
Samochód idealny na długie trasy po autostradach.
Komfort
3,0
Widoczność
Przednie słupki uniemożliwiają widoczność w lewym zakręcie( miałem kilka sytuacji na drodze gdzie prawie doszło do wypadku, bo nie widziałem samochodu z przeciwka)
Brak seryjnych czujników cofania bardzo przeszkadza.
Kamera często się szybko zanieczyszcza.
Fajna funkcja automatycznego opuszczania bocznych lusterek po wbiciu wstecznego.
5,0
Ergonomia
wszystko funkcjonalne, sprawna i wygodna obsługa nawigacji.Bardzo wygodne fotele.
Słaba wyściółka podłokietnika, po 100 000 gąbka się ulotniła i teraz trzymam łokieć na desce.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie sprawne, spore problemy z wentylacją, konieczna wymiana filtra przeciwpyłkowego przy każdym przeglądzie bo inaczej tragedia, szyby parują nawet przy jednej osobie w aucie.
Fajna wentylacja i ogrzewanie foteli.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nawet A8 się kryje!!!
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Cena przeglądu 1500-2000zł.
Duży przegląd 120 000km 8000zł.
Bardzo drogie drobne części np.halogen 800zł,uchwyt rejestracji 700zł.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
w końcu to HONDA, jedyna usterka to amortyzator po 40 000 tyś. wymieniony na gwarancji, marki premium AUDI, BMW, MERCEDES daleka w tyle.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.5 V6 VTEC 295KM 217kW
[l/100km]