Generalnie caloksztalt musze ocenić na 5. Jak dla nie skrzynia powinna szybciej redukować ale zawsze można sobie samemu przelączyć z D4 na D3 i jest OK. Najważniejsza cecha tego auto to NIEZAWODNOŚĆ.
Wrażenia
5,0
Silnik
doskonala elastyczność w każdym zakresie obrotów. Choć do żwawego poruszania się preferuje wyższe obroty. Mile brzmienie.
4,0
Skrzynia biegów
pomimo przebiegu blisko 210 tys km biegi zmiania naprawde plynnie. Nie przypadnie do gustu kierowcą o zacięciu sportowym. Przy redukcji dziala trochę ospale. Szkoda że tylko 4 biegowa.
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie dobrze znosi polskie drogi. Naprawy lub wymiana jakiegos elementu to naprawdę rzadkość. Dość miękko zestrojone więc przy szybko pokonywanych zakrętach troche nim buja. Polecam wymianę fabrycznych sprężyn na "sportowe" Eibach. Koszt 190 $ a zachowanie auta diametralnie się zmiania .
Komfort
5,0
Widoczność
jak na limuzynę o dlugości blisko 5 m bez problemu.
5,0
Ergonomia
wszystko dopasowane pod kierowcę.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
doskanale dzialająca klimatyzacja.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duże auto dużo przestrzeni :-).
4,0
Wyciszenie
jak na limuzynę tej klasy powinno byc ciszej.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
mam zamontowaną sekwencyjną instalację gazową. Spalanie miejskie przy spokojnej jeździe 15, dynamiczniej 17 LPG. Trasa 10-12. Benzyny okolo 15 % mniej
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
doskanaly samochód. Uważam że zaslugą tego jest montaż bezpośrednio w Japonii. Typowe auto Made in Japan i to chyba jego największy atut.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
NIC
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.5 i 24V 208KM 153kW
[l/100km]