Inne
: Niskie koszty jazdy na LPG.Komfort podróżowania oraz ciekawość innych kierowców co do tego modelu Hondy.
5,0
Całokształt
Biorąc pod uwagę auta używane wcześniej to jest dla mnie jak szyte na miarę.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bez sportowych osiągów ale pozwala na pewne wyprzedzanie na trasie oraz urwanie się spod świateł.
5,0
Skrzynia biegów
Płynnie i cicho zmienia przełożenia...we wcześniejszej Legendzie lekko szarpała. Miasto czy trasa- tylko automat.
4,0
Układ jezdny
Dobrze zestrojony.Trochę twardy ale dla mnie to zaleta.
Komfort
4,0
Widoczność
lekkie problemy z cofaniem przy takim gabarycie-trzeba pamiętać o sporym tyłku.
5,0
Ergonomia
Jak to w Hondzie-wszystko pod ręką i na miejscu...i jak to w Hondzie-ascetycznie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wydajna dmuchawa,podgrzewane siedzenia,szyberdach.Wszystko w standardzie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Chyba z tego powodu zdecydowałem się na koleją Legende.Nie trącam się łokciem z pasażerem.Auto bardzo przestronne-chociaż czasami brakuje możliwości złożenia tylnej kanapy aby np:przewieźć duży tv.
5,0
Wyciszenie
Zamykam drzwi i ogarnia mnie błoga cisza.Wszystko zostaje z drugiej strony.Ustawiam RMF Classic i nawet korki w Warszawie mnie nie irytują.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty zawsze będą tym co spędza sen z powiek.Jeśli występują to jednak przeważnie są na poziomie aut z niższej klasy.Dla mnie pomocne jest forum Hondy Legend.Jest tam sporo pomysłów jak je skutecznie zminimalizować.
5,0
Stosunek jakość/cena
Moja Honda wyniosła ok 10tys.W tym jest po wymianie rozrządu oraz regeneracji maglownicy.Trochę głowiłem się po wcześniejszym Legendzie jakie auto kupić-wróciłem :]
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auta z końcówki lat 90-tych siłą rzeczy muszą się psuć.Wszystko zależy od stanu danego modelu jaki się kupi.Ja swoją drugą Legendę kupiłem w lepszym stanie niż pierwszą i mam nadzieję że się to sprawdzi.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
W poprzednim Legendzie raz unieruchomił mnie na trasie pęknięty trójnik i utrata płynu chłodniczego-gdyby był założony metalowy nie miało by to miejsca.Drugim razem akumulator wyzionął ducha.Auto miałem ponad 2 lata.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 3.5 i 24V 208KM 153kW
[l/100km]