Jeden z najlepszych samochodów jakie miałem. Oryginalne i wiecznie młode. W roczniku 1992-1994 nie trzeba się bać auta pod marką ACURA po prostu wszystko pasuje od europejskiego Legenda. Uwaga na światła - oryginalne europejskie nie są za rewelacyjne a przeróbki w ogołe nie wchodzą w grę - efekt - światła jak w maluchu rocznik 79 :-)). Tylne światła nawet w amerykaninie mają pomarańczowe kierunki a światło przeciwmgielne robi się z jednego z aż pięciu świateł stopu.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik rewelacyjny może trochę zbyt mało elastyczny a może mi się wydaje.... 230 tyś kilomterów i tylko paski świece olej filtry. Bardzo dobrze pracuje na gazie
5,0
Skrzynia biegów
Wzorowa trwałość jedyną wadą jest to, że nowocześniejsze skrzynie nieco płynnniej zmieniają biegi. Przez cały okres eksploatacji zmieniałem tylko oleje i filtry
3,0
Układ jezdny
Niestety poprzeczne nierówności beeee. Szybka jazda wymaga sporej koncentracji. Autko zachowyje się nieco nerwowo. Kiepskie hamulce - fading nawet przy nowych tarczach.
Komfort
4,0
Widoczność
Jedyna wada to niska pozycja w stosunku do drogi. Ale przecież to Honda nie Tarpan :-))
4,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu. Brak możliwości przewożenia np.nart (ślepy podłokietnik ) ale w końcu to auto klasy wyższej - obowiązku nie ma. Regulacja kierownicy tylko w poziomie !!!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja, ogrzewanie rewelacyjne. Bardzo szybkie działanie ogrzewania w zimie (zasługa pewnie również termostatu). Klimatyzowany schowek