Rewelacyjny samochód, prawdziwy japończyk, jeden z tych, których praktycznie już nie ma.
Wrażenia
5,0
Silnik
Posiadam model Type II z silnikiem 3.2 V6 240 koni. Jest to genialne połączenie japońskiej wiertarki z aksamitnym V6. Daje niesamowite osiągi i wrażenia z jazdy. 6.9s do 100 zmierzone G-techem w 18 letnim aucie - to robi wrażenie! Silniki tego typoszeregu (c32a) były również montowane w modelu NSX. Zero awarii jak do tej pory.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia automatyczna o bardzo wysokiej kulturze zmiany biegów, zupełnie bezawaryjna.
5,0
Układ jezdny
Bez zarzutu, bardzo trwałe podzespoły.
Komfort
5,0
Widoczność
Idealnie.
5,0
Ergonomia
Ergonomia i wygoda na bardzo wysokim poziomie. Posiada na wyposażeniu kilka smaczków: elektrycznie regulowaną kolumnę kierownicy, która podnosi sie ułatwiając zajmowanie miejsca, podświetlane zewnętrzne zamki dzrzwi, wspaniały system audio firmowany przez BOSE itd...
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Automatyczna klimatyzacja, zupełnie bezobsługowa. Jak do tej pory nie wymagała uzupełniania czynnika.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Rozstaw osi 292 cm - jest jednym z największych.
5,0
Wyciszenie
Bardzo cichy samochód, aż do maksymalnych prędkości ~240 km/h.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa jest prawidłowe dla mocy 240 km. Awaryjność mojego egzemplarza jest zerowa. Wszystkie elementy wyposażenia są w 100% sprawne!
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zero awarii. Wszystkie elementy wyposażenia są w 100% sprawne!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zero awarii.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.2 i 24V 205KM 151kW
[l/100km]