Układ elektryczny
: Lusterka naprawiane 3 razy bez efektu.
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Świetny system hybrydowy hondy, bardzo wydajny, oszczędny. 109 km w takim małym pudle i 253 nm dostępne od zera czynią z tego malucha miejskiego rozrabiakę. Mało kto do przepisowych 50kmh mu podskoczy.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo płynnie działa ten system hybrydowy - czyli silnik elektryczny + generator spalinowy. Jest symulacja biegów, więc jak się wciśnie wyje silnik mniej niż w toyotach.
4,0
Układ jezdny
Dobrze trzyma się drogi jeżdżąc w granicach rozsądku.
4,0
Karoseria
Mały na zewnątrz duży wewnątrz.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra widoczność w kazdym kierunku. Duża szyba czołowa i duze trójkąty.
4,0
Ergonomia
Dobra ergonomia, choć dla mnie 188 cm siedzisko mogłoby się odsuwać parę cm do tyłu, ale że auto głównie używa żona 165 cm to nie ma problemu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa jak należy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca w kabinie jest mnóstwo i do tego magic seats. Bagażnik trochę stracił przez akku ale nam wystarcza - pies wchodzi + 2 plecaki.
4,0
Wyciszenie
Dobre wyciszenie, ale zawsze mogłoby być lepiej. W yarisach jest znacznie głosniej - porównalismy przed zakupem.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnio z 2 lat 4.9. Super.
4,0
Stosunek jakość/cena
Cena wysoka, a jakość auta niekoniecznie. Całokształt ok, ale deska twarda jak skała i skrzypi, bo ma wiele połączeń. Tu wstyd.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Daję 3, bo od 2 m-cy honda nie potrafi naprawić nie składającego się automatycznie lusterka kierowcy. Adoptują je, wymienili włacznik, a to chodzi o bezpiecznik polimerowy. Nie słuchają klienta.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak poważnych problemów.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 i-MMD 109KM 80kW
[l/100km]