Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Jazz V Mikrovan

BZ, ponad rok temu
Silnik 1.5 i-MMD 109KM 80kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 17 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Honda Jazz V Mikrovan 1.5 i-MMD 109KM 80kW 2020-2023 - Oceń swoje auto
5,00
21% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Bardzo sprawny, spora moc realna.
Zawieszenie : Na plus.
5,0
Całokształt
Niewielki, ale bardzo wygodny samochód. Doskonale zwrotny. Bagażnik z pozoru mały jest jednak całkiem pojemny. Dodatkowo - co nietypowe w samochodach - jest wolna przestrzeń pod tylną kanapą, gdzie mieszczą się np. dwie spore torby podróżne. Świetny patent: system magic seats, tj. podnoszone siedzisko kanapy, dzieki czemu jest baaardzo duża przestrzeń na przewożenie bagażu lub sporych przedmiotów. Wzorniczo nie jest za piękny, ale za to wnętrze jest bardzo dopracowane. Elegancka deska rozdzielcza, dwa schowki dla pasażera, dość duży ekran wyświetlacza. Rzeczywiście wygodne fotele, jak obiecuje Honda. Dobrze dziełające systemy bezpieczeństwa. Pasażerowie siedzący z tyłu mają bardzo dużo miejsca na nogi, nawet przy całkowitym odsunięciu do tylu przednich foteli. Samochód bardzo oszczędny przy jeździe po mieście - średnio spala 4,1 - 4,2 l, ale bywa też 3,8. Przy jeździe autostradą średnie spalanie 5,3 - 5,7 l. Na autostradzie dobrze sobie radzi, a przy tym nieźle wycisza hałas z zewnątrz - można swobodnie rozmawiać lub słuchać muzyki.
Wrażenia
5,0
Silnik
Moc wystarczająca, równa praca, dość cichy.
5,0
Skrzynia biegów
Automat bardzo usprawnia jazdę. Działa bez zarzutu.
5,0
Układ jezdny
Zwrotny, dobrze reaguje.
5,0
Karoseria
Po tak krótkim czasie używania trudno oceniać karoserię. Na razie OK.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra widoczność dzięki dużej szybie przedniej i dodatkowym okienkom przy jej dolnych krawędziach.
5,0
Ergonomia
Siedzenia przednie i tylne są bardzo wygodne. Deska jest dobrze rozplanowana, wieloma funkcjami można sterować z kierownicy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja bez zarzutu. Klimatyzacja jednostrefowa, ale bardzo sprawna. Ogrzewanie szybkie. Plusem jest ogrzewana kierownica i przednie fotele.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
I dla kierowcy i dla pasażerów jest bardzo dużo miejsca.
5,0
Wyciszenie
Wyciszenie bardzo dobre, lepsze niż w wielu innych droższych modelach. Przy jeżdzie autostradą jest wewnątrz auta całkiem przyjemnie, bez świstów powietrza, żadnych trzasków.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bieżaca ekploatacja wychidzi tanio. Koszty paliwa są przystępne ze względu na niskie spalanie. Na razie nie ma napraw, a jeśli by były, to raczej gwarancyjne - ale, póki co, nie było jeszcze żadnej naprawy, więc trudno ten punkt ocenić.
5,0
Stosunek jakość/cena
Cena nie należy do niskich, ale otzymuje się za to auto bardzo dobrze zaprojektowane i wykonane, doskonale wyposażone.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Żadnych usterek, jak na razie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych poważnych usterek do tej pory nie było.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 i-MMD 109KM 80kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda Jazz V Mikrovan