Spełnia, jak na ten moment, pokładane w niej nadzieje. Brak problemów z czymkolwiek. Spala średnio 4,4-4,6 l/100 km, w tym co najmniej połowa trasy na autostradzie. Po mieście na odcinku około 20 km udaje się zmieścić w przedziale 3,5 - 4,0 l/100 km. Moim zdaniem samochód prawie idealny. Aha, dałem go do konserwacji podwozia, wiadomo, podatność na rdzę to słaba strona hondy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Super, zwłaszcza start spod świateł.
4,0
Skrzynia biegów
Trochę głośno przy szybkim przyspieszaniu. Moim zdaniem podobnie jest w manualnej skrzyni biegów.
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Zobaczymy po kilku latach.
Komfort
5,0
Widoczność
Super, z przodu jak w akwarium. Wręcz idealnie. Wcześniej, w toyocie verso-s, tylna szyba była wiecznie ubłocona, co ograniczało widoczność. W hondzie jazz nie ma tego problemu.
5,0
Ergonomia
Wszystko w zasięgu rąk czy dłoni kierowcy. Miejsca za kierownicą dla kierowcy (185 cm wzrostu) nie brakuje. Szkoda, że android auto jest tylko po kablu, chociaż działa idealnie. Od grudnia 2021 r. ani razu nic się nie zawiesiło.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobrze wyciszony samochód. Można słuchać muzyki nawet na autostradzie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dałem tylko 4 gwiazdki, bo pierwszy przegląd dopiero za parę miesięcy. Wtedy może zaboleć.
4,0
Stosunek jakość/cena
Rzecz gustu. Nowy volkswagen cross 1,5 l też tyle kosztuje. Samochód w tym kryterium ocenia się po jakimś czasie. Wierzę, że honda jazz okaże się HONDĄ, więc 5 gwiazdek?
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 i-MMD 109KM 80kW
[l/100km]