Silnik
: Im więcej jeździsz po mieście tym mniej pali. Średnia 3,8, po mieście ok 3,2 i to w ciszy pracy silnika elektrycznego
5,0
Całokształt
Bardzo pozytywne zaskoczenie. Samochód spełnia wszystkie moje oczekiwania i jest godny polecenia. Wielki w środku, idealny do miasta i na weekendowe wyjazdy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dwa silniki, ale to elektryczny robi świetną robotę. Średnie zużycie 3,8 litra na 100 km.
5,0
Skrzynia biegów
Wiem, że jest, ale jak działa już nie. I nie muszę wiedzieć, bo nie ma żadnych szarpnięć, odgłosów - płynnie i dynamicznie przyśpiesza.
5,0
Układ jezdny
Taki jak powinien być. Idealnie zestrojony na miasto i przede wszystkim na polskie drogi.
5,0
Karoseria
Wszystko świetnie spasowane. Mały minus za nie polakierowane śruby drzwi które widać po otwarciu (drzwi).
Komfort
5,0
Widoczność
Pierwszy mój samochód, a miałem ich wiele z tak świetna widocznością. Olbrzymia przednia szyba. Jak już ktoś określił -„akwarium”. Widno, przestronnie.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu intuicyjnie rozmieszczone. Siedzenia wygodne.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Podgrzewane siedzenia, sprawna wentylacja i klimatyzacja przy 32 stopniach daje radę
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nic dodać - największy w swojej klasie a i większe bije na głowę. W tym samochodzie nie doznasz klaustrofobii
5,0
Wyciszenie
Durzę pozytywne zaskoczenie. Dzięki elektrycznemu silnikowi jazda po mieście w ciszy i spokoju. Przy jeździe 120-140 km słychać szum powietrza, pracę silnika ale nie są to uciążliwe dźwięki.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5 lat gwarancji z limitem 300.000 km mówi samo za siebie. Koszty to ubezpieczenie, paliwo i przeglądy
4,0
Stosunek jakość/cena
Drogi ale wart swojej ceny
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak awarii
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 i-MMD 109KM 80kW
[l/100km]