Inne
: Bardzo dużo miesiąca w środku bardzo pakowne auto oraz fajne wyposażenie w wersji elegance, prosty bezawaryjny silnik bez turbiny i wtrysk wielopunktowy (pośredni)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Lakier jest miękki ale to teraz w każdym modelu jest z tym problem
4,0
Całokształt
Auto idealne nie jest, ma swoje wady i zalety ale jeżeli podchodzisz z rozsądkiem i szukasz bezawaryjnego auta na lata to będzie idealny wybór
Wrażenia
5,0
Silnik
Cztery cylindry wtrysk pośredni który działa w zmodyfikowanym cyklu Atkinsona, dość głośny i niestety mało elastyczny za to brak turbiny (nie będzie problemów z kołem dmumasowym) oraz klasyczny wtrysk wielopunktowy (nie będzie broblemu z nagarem na zaworach ssących)
4,0
Skrzynia biegów
Ogólnie jestem zadowolony biegi wchodzą płynnie
5,0
Układ jezdny
Jest ok
4,0
Karoseria
Słaby lakier musiałem zainwestować w specjalną folie ochronną na maskę
Komfort
4,0
Widoczność
Czasem przeszkadza słupek ale to taka budowa auta
5,0
Ergonomia
Super! Duża szafa z IKEA się zmieściła :-)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja mogła by lepiej chłodzić ale jest ok
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest super jak na tak małe miejskie auto
4,0
Wyciszenie
Przy wyższych obrotach jest dość głośno ale taka charakterystyka praca silnika
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ok
3,0
Stosunek jakość/cena
Myślę że cena za wysoka ale to made in japan
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tu odpukać jest super była nieszczelność jednego przewodu w klimatyzacji ale to pewnie wina kuny ale ASO wymieniło wszystko w ramach gwarancji
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 i-VTEC 102KM 75kW
[l/100km]